Studiu EY: Hotelurile se reinventează pentru a ține pasul cu generația Y

tendintehoteluri2015Hotelierii îşi reinventează conceptele pentru a oferi experienţe noi generaţiei Y, se arată în studiul EY: Global hospitality insights: Top thoughts for 2015. În 2015, generaţia „millennials” (sau generația Y) va continua să aibă o influenţă semnificativă asupra modului în care industria hotelieră își va dezvolta oferta şi asupra tipurilor de servicii pe care hotelierii le vor propune pentru clienţii lor, potrivit studiului.

Pregătiți pentru millenials

“‹ Mai puţin înseamnă mai mult › este abordarea cerută de generația Y şi în ceea ce privește industria ospitalității. Pe măsură ce turismul creşte în majoritatea pieţelor din întreaga lume, preferinţele de călătorie şi cererile de cazare din partea celor care preferă hotelurile evoluează. În 2015, generaţia „millennials” (sau generația Y) va continua să aibă o influenţă semnificativă asupra modului în care industria hotelieră își va dezvolta oferta şi asupra tipurilor de servicii pe care hotelierii le vor propune pentru clienţii lor”, se arată într-un comunicat al EY România.

Pentru a răspunde acestor cerințe în schimbare, hotelierii caută să vină cu oferte alternative inovatoare care să le completeze pe cele tradiţionale. Astfel de oferte au apărut iniţial în Europa și Asia, dar s-au extins şi în S.U.A. şi pe alte pieţe.

"Turiștii din generaţia milennialls și cei care au adoptat comportamentul acestora nu caută experienţele sau hotelurile preferate de părinţii lor, ci sunt foarte atenți la costurile pe care și le asumă. Totodată, sunt mult mai concentrați pe experienţele trăite, fie că e vorba de o călătorie de agrement sau de business. România poate fi din această perspectivă o destinaţie atractivă pentru turiştii care caută experienţe autentice, în mijlocul unor comunităţi tradiţionale. Pentru aceşti turişti, lipsa infrastructurii nu mai este un impediment, ci, dimpotrivă, o atracţie, ei căutând destinaţii izolate de cotidianul aglomerărilor urbane.

Aceşti turişti însă sunt şi cei mai conectați la surse de informare digitale. De aceea, un aspect-cheie în valorificarea noii cereri care se conturează îl va reprezenta capacitatea furnizorilor de servicii turistice din România de a avea o prezență puternică online. Astfel, o familie de localnici dintr-un sat de la munte care oferă vacanţe la ţară ce includ meniuri preparate în casă, plimbări cu căruţa şi dormit în fân ar fi util să ştie cum să-şi administreze şi aplicaţia online de rezervări, pagina de Facebook şi contul de PayPal”, declară Elena Badea, Director de Marketing EY Romania.

Mai multe despre studiul EY ''Global hospitality insights: Top thoughts for 2015'' puteți citi în următoarea ediție a revistei Horeca România.

Sursă foto: www.hmghotels.com