Industria ospitalitatii in urmatorii 5 ani

Industria ospitalitatii in urmatorii 5 ani

hospitality
Pentru a-si pastra succesul si a continua sa creasca in urmatorii 5 ani, industria ospitalitatii trebuie sa urmareasca sapte trenduri cheie, se precizeaza in raportul Deloitte, Hospitality 2015. Conform acestuia operatorii din industrie trebuie sa tina cont de urmatoarele elemente cheie pentru dezvoltarea pe plan international: pietele emergente, demografie, brand, calificare personal, tehnologie, sustenabilitate si managementul crizei. in privinta tarilor emergente, raportul Deloitte spune ca India si China vor continua sa fie pietele cheie ale industriei ospitalitatii si vor avea o crestere anuala a turismului mai mare decat a marii Britanii, Frantei sau Japoniei pana in 2015. Aceste piete vor avea o cerere consistenta pentru calatoriile de business si leisure si se vor dezvolta pe partea segmentului consumatorilor domestici, potrivit datelor Deloitte. Din punct de vedere demografic in 2015 se preconizeaza faptul ca 60% din populatia Statelor Unite va inregistra o crestere a nivelului de trai peste medie si va reprezenta 40% din cheltuielile de calatorie in Marea Britanie si in Vest in general. in prezent, retelele de socializare au explodat in popularitate, astfel ele au un potential imens de promovare a unui brand si de a mentine legatura dintre acesta si consumator. Operatorii care aleg sa lucreze cu retelele de socializare, in loc sa se lupte cu acestea vor avea de castigat. Cu un indice anual al personalului angajat in industria ospitalitatii de 31%, companiile din domeniu trebuie sa initieze planuri de pastrare a personalului calificat necesar si sa monitorizeze atent fluxul de angajati. Cei implicati in industria ospitalitatii trebuie sa investeasca in tehnologie, pentru a-si spori vanzarile. Promovarea ofertelor pe web site-uri si dezvoltarea aplicatiilor pe smartphone-uri este esentiala pentru a intampina cererea. Sustenabilitatea va deveni o tema definitorie pentru industrie in 2015 si dupa acest an. in prezent, procesul de implementare a masurilor ecologice se aplica rar, dar in viitor subiectul sutenabilitatii va fi esential in industria ospitalitatii. intr-o lume incerta si o economie volatila, operatorii din industria ospitalitatii trebuie sa aiba pregatite raspunsuri, protocoale si strategii de management de risc pe care sa le aplice in momente neasteptate.

1 Nordic Food albastru

banner aprilie

Acest site foloseste cookie-uri. Navigand în continuare, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Detalii Ok