Campania toamnei in METRO Cash & Carry

Campania toamnei in METRO Cash & Carry

METRO Cash & Carry Romania organizeaza o campanie cu premii consistente, ce pot fi castigate de catre clientii sai profesionisti care cumpara de minimum 100 Lei (fara TVA) pe o singura factura. Aceasta actiune se desfasoara in toate centrele de distributie METRO Cash & Carry si METRO Punct, din Romania, in perioada 7 - 20 octombrie 2010.

metro

Clientii participanti la campania¾Cumparam cantitati mari pentru a Ãiti oferi preturi mici” vor putea castiga:

  • 4 autorisme Dacia Duster,
  • 10 excursii, pentru doua persoane, in Republica Dominicana (statiunea Punta Cana) cu Club Med, in perioada noiembrie - decembrie 2010,
  • 20 de televizoare LCD Finlux,
  • 20.000 vouchere de cumparaturi METRO cu o valoare unitara de 10 Lei (TVA inclus), precum si
  • 20 vouchere a cate un curs la Centrele de Competenta METRO (Centrul de Pregatire in Gastronomie si Centrul de Pregatire pentru Revanzatori).
    metro2

Cu cat valoarea facturii este mai mare, cu atat numarul taloanelor de participare primite va fi mai mare. Astfel, pentru cumparaturi intre 100 Lei (fara TVA) si 300 Lei (fara TVA), se va primi un singur talon de participare, pentru cumparaturi de la 300,01 Lei (fara TVA) la 600 Lei (fara TVA), clientii vor primi 2 taloane, in timp ce pentru fiecare factura a carei valoare este de peste 600,01 Lei (fara TVA), cumparatorii vor primi cate 3 taloane razuibile de participare. Pentru validare si pentru a obtine informatii detaliate despre intrarea in posesia premiilor inscriptionate pe taloanele castigatoare, participantul se va adresa personalului de la Departamentul Supraveghere Case din magazinul METRO Cash & Carry sau METRO Punct in care a efectuat achizitia de produse.