Brewing a Better Future

Brewing a Better Future

Heineken Romania a anuntat componenta locala a programului “Brewing a Better Future”, care face parte din noua agenda globala de sustenabilitate a Heineken N.V. desfasurata in toate cele 170 de state in care brandul este prezent. Noua abordare a producatorului de bere asupra sustenabilitatii este caracterizata printr-o campanie integrata, care acopera toate ariile de activitate ale companiei desfasurata pe o perioada de 10 ani.

h1

Programul “Brewing a Better Future” are trei prioritati:

1. Diminuarea continua a impactului pe care Ãil putem avea asupra mediului inconjurator

Heineken Romania cauta in permanenta modalitati prin care sa diminueze impactul pe care Ãil poate avea asupra mediului inconjurator, prin actiuni care sa conduca la scaderea consumului de energie si apa, la reducerea emisiilor de CO2 (400 de camioane mari efectueaza zilnic transporturi pentru distribuirea berii de la fabrici la clienti) si la Ãimbunatatirea activitatilor de reciclare si managementul deseurilor.

Ca parte din strategia de sustenabilitate a companiei, Heineken Romania a inceput sa cumpere si sa plaseze in piata frigidere cu tehnologie “verde”, a caror eficienta tehnica a fost testata si demonstrata. in Romania functioneza 20.000 de dispozitive frigorifice, marca Heineken. Aceste frigidere “verzi” vor asigura un consum redus de energie si o amprenta de carbon mai mica. Pentru a avea un sistem de distributie cu un impact cat mai redus asupra mediului inconjurator, Heineken Romania va continua sa isi optimizeze rutele de distributie.

O alta prioritate pentru Heineken Romania este reciclarea si managementul deseurilor. Heineken Romania este afiliata ECOROM, o organizatie care ofera un sistem de reciclare si management al deseurilor de ambalaje. in 2009 prin parteneriatul dintre Heineken si Ecorom s-a realizat reciclarea PET-urilor in proportie de 47%.

h2

2. Investitia in oameni si in comunitati

Heineken Romania are o politica ce vizeaza sustinerea furnizorilor nationali, ori de cate ori acest lucru este posibil. in anul 2009, Heineken Romania a alocat aproximativ 85% din costurile pentru achizitia de bunuri si servicii furnizorilor nationali.

Heineken Romania acorda o atentie deosebita comunitatilor locale in care isi desfasoara activitatea. De aceea, compania s-a implicat in programe derulate la nivel local, cele mai recente fiind: renovarea pavilioanelor izvoarelor de apa din zona Harghita si curatarea zonelor naturale de picnic din peste 10 orase, ambele programe fiind derulate in parteneriat cu Asociatia MaiMultVerde.

in viitor, compania are ca obiectiv continuarea si cresterea implicarii in comunitatile locale in care opereaza, prin investitii in programe relevante, care raspund nevoilor acelor comunitati.

in ceea ce priveste angajatii, asigurarea sanatatii si sigurantei acestora a fost intotdeauna o prioritate pentru Heineken Romania. “Siguranta angajatilor nostri este extrem de importanta pentru noi. in viitor, scopul nostru este sa luam toate masurile necesare pentru a mentine standarde inalte de siguranta”, a precizat Jan Derck van Karnebeek.

h3

3. Promovarea consumului responsabil

Heineken Romania isi mentine abordarea fata de consumul responsabil. Conceptul de responsabilitate este incorporat in arhitectura marcii Heineken.  in august 2009, Heineken Romania a lansat platforma on-line de comunicare sociala responsabila www.consumaberilenoastreresponsabil.ro, cu scopul de a educa si informa consumatorii cu privire la consumul responsabil. Componenta on-line contine website-uri dedicate fiecarei marci romanesti: Ciuc Premium, Golden Brau, Neumarkt si Bucegi, iar toate materialele de comunicare ale marcilor poarta mesajul de responsabilitate, inclusiv invitatia de a vizita website-ul dedicat.

Raportul de sustenabilitate Heineken Romania

in acest an, Heineken Romania lanseaza pentru prima oara Raportul de sustenabilitate, acesta facand parte din programul Brewing a Better Future. Prin acest raport, compania isi informeaza partenerii asupra performantelor din anul 2009 in ariile economic, mediu si siguranta si le prezinta planurile de viitor.


1 Nordic Food albastru

banner aprilie

Acest site foloseste cookie-uri. Navigand în continuare, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Detalii Ok