Trenduri noi in promovarea vinului

Trenduri noi in promovarea vinului

Pe 25 noiembrie 2010, se desfasoara la hotelul Marriott din Bucuresti, Simpozionul “Codul Vinului” - metoda moderna de mMarketing, eveniment organizat de VinVest SRL Ãimpreuna cu Institutul Multimedia Romano-Elvetian. Manifestarea va incepe la ora 12:00 si va avea loc in sala Grand Ballroom al hotelului Marriott.

promovare vin

in cadrul simpozionului se vor prezenta beneficiile oferite de folosirea codurilor bidimensionale (2D), pentru gama de produse si servicii a producatorilor si distribuitorilor de vin, crame care au deschis portile oenoturismului si nu in ultimul rand produselor din sectorul serviciilor conexe vinului.

poza 2


Codurile bidimensionale 2D sunt tag-uri vizuale care apartin unui nou concept ”Realitatea Adaugata”, care face legatura intre lumea reala si lumea virtuala. Folosirea codurilor 2D in sectorul vitivinicol vine in sprijinul producatorilor pentru vinurile din piata dar poate fi un argument in plus pentru producatorii care participa la saloane, targuri, expozitii nationale si internationale.

Vin promoted

“Consideram ca promovarea prin codurile 2D contribuie la cresterea imaginii produselor vitivinicole si alinierea Romaniei la standarde internationale”, se arata in comunicatul de presa emis de VinVest.


Cele mai citite articole

Prev Next