Un nou METRO Cash & Carry se deschide la Braila

Un nou METRO Cash & Carry se deschide la Braila

METRO 2

METRO Romania deschide al 26-lea centru de distributie cash & carry, pe 23 decembrie in Braila, printr-o investitie de aproximativ 15 - 20 milioane de euro. intins pe o suprafata totala de 8.350 mp, noul magazin va furniza partenerilor sai profesionisti aceleasi servicii de inalta calitate, special adaptate nevoilor fiecarei afaceri, fie ca este vorba de intreprinzatori din domeniul ospitalitatii, revanzatori sau companii care activeaza in orice alt sector. METRO Braila marcheaza o premiera in reteaua companiei in Romania, fiind situat in apropierea zonei centrale a orasului, beneficiind de specificul urbanistic al Brailei, care confera aceasta posibilitate in conditii optime de trafic.

METRO 3

“Sunt convins ca un magazin METRO Cash & Carry va contribui la dezvoltarea mediului economic din Braila, fiind si o confirmare peste ani a istoriei de secole a Brailei drept cel mai important oras comercial de pe teritoriul Romaniei. Deschiderea noului magazin METRO va fi de acelasi bun augur pentru oras si va face din Braila polul comercial de altadata, cand aici se fixa ceasul comertului romanesc”, a declarat Dusan Wilms, Director General METRO Cash & Carry Romania. Pentru METRO Braila, sortimentatia vasta a tuturor magazinelor din reteaua METRO Cash & Carry Romania a fost din nou Ãimbunatatita, pentru a se putea adapta continuu cerintelor clientilor sai, zona destinata comercializarii produselor alimentare, ocupand aproximativ 60%.

HARTA_UPDATE_MPUNCT2

“Fiecare magazin METRO Cash & Carry aduce numeroase avantaje pietei locale, fiind chiar mai important pentru micii intreprinzatori; METRO Cash & Carry Romania incurajeaza furnizorii locali, ca parte importanta a achizitiilor centrelor de distributie din intreaga tara. De asemenea, tot ca un avantaj pentru partenerii nostri, am initiat programe de training dedicate specialistilor din domeniul HORECA si revanzatorilor, in ideea dezvoltarii si Ãimbunatatirii afacerii acestora, a sporirii gradului de competitivitate pe piata”, a adaugat Edwin Deurloo, Director Operational METRO Cash & Carry Romania.


1 Nordic Food albastru

banner aprilie

Acest site foloseste cookie-uri. Navigand în continuare, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Detalii Ok