O alianta strategica in industria cafelei

O alianta strategica in industria cafelei

Tata Coffee si Starbucks au semnat un acord de principiu numit Strategic Alliance pentru dezvoltarea brandurilor in India. Cele doua companii urmaresc colaborarea in vederea identificarii resurselor de distributie a cafelei si a procesului de prajire a boabelor de cafea de cea mai buna calitate, iar acordul va sprijini intrarea pe piata indiana si a operatiunilor brandului Starbucks.

1starbucks

Tata Coffee ese unul din liderii din regiune care furnizeaza cafea boabe premium arabica si conform intelegerii cafeaua va fi prelucrata si prajita la fabrica Tata Coffee din districtul Coorg al Indiei. in plus Tata si Starbucks vor cauta Ãimpreuna modalitatile de extindere segmentului de retail al Starbucks in asociere cu marile magazine de tip outlet si hoteluri.

4green coffee

“India este una dintre cele mai dinamice piete din lume, avand o cultura diversa si un potential imens”, a spus Howard Schultz, presedintele Starbucks Coffee Company. “Acest acord reprezinta primul pas al intrarii noastre in India. Ne concentram pe explorarea resurselor locale si a posibilitatilor de prajire a cafelei cu ajutorul miilor de fermieri din ecosistemul Tata. Credem ca India poate deveni o sursa importanta de cafea, atat pentru piata locala, cat si in regiunile internationale in care Srabucks are operatiuni”.  R K Krishnakumar, presedinte al Tata Coffee a declarat “Uram Starbucks bun venit pe piata din India pentru experienta unica oferita de magazinele sale si pentru angajamentul fata de societate, valori pe care noi le apreciem”.

3tata coffee estate

Tata Coffee, cu unitati de productie, prajire si macinare de cafea Arabica raspandite in mai multe districte din Sudul Indiei, a furnizat in trecut boabe de cafea premium pentru Starbucks si acum construieste structura pentru o colaborare de lunga durata. Tata Coffee are cea mai mare plantatie din Asia, este al III-lea exportator de cafea instant din India si exporta cafea verde in tari din Europa, Asia, Orientul Mijlociu si America de Nord. in 2006, Tata Coffee a achizitionat compania Eight 'O Clock Coffee, unul dintre liderii pietei cafelei pe segmentul retail in Statele Unite, pentru suma de 220 milioane dolari.


Acest site foloseste cookie-uri. Navigand în continuare, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Detalii Ok