Meniul, instrumentul de marketing nr. 1 al restaurantului tău

Meniul, instrumentul de marketing nr. 1 al restaurantului tău
person Horeca
access_time_filled

semnalizaremeniu2Meniul este cel mai important instrument de marketing și vânzări al unui restaurant, fiind primul lucru de care întreabă un client atunci cand merge la un restaurant și cel care îl va determina să decidă ce anume să comande și, ca atare, cât să cheltuiască. Dacă este bine conceput și înțelept promovat, meniul poate genera o creștere a consumului.

Având în vedere că meniul influențează direct deciziile de consum ale clienților, este corect să afirmăm că meniul este instrumentul de marketing nr. 1 pentru un restaurant. Misiunea unui meniu este aceea de a vinde clientului produsul potrivit, la prețul potrivit, și în felul în care clientul dorește să îi fie prezentat acest meniu.

De menționat însă că cel mai bun meniu din oraș nu va face profit dacă nimeni nu știe nimic despre el. Aici intervine importanța promovării meniului, a semnalizării lui prin diferite metode. Având în vedere importanța promovării, Securit® acoperă toate necesitățile pentru produsele de semnalizare de zi de zi, esențiale pentru multe firme din industria horeca: baruri, restaurante, hoteluri, cafenele ș.a. Securit® oferă o gamă largă de table și tăblițe pentru anunțuri și comunicare, care pot fi folosite cu succes de orice operator horeca.

Pavement Chalk Boards

pavementboardTablele de scris pentru cretă de exterior/trotuar creează un impact eficient, promovează informații la nivelul ochilor pentru pietoni, invitând oamenii să intre sau să cumpere. O tablă de exterior va crește traficul de afaceri, gradul de conștientizare și va oferi în final un avantaj competitiv.

Tablele pentru exterior reprezintă un mijloc de comunicare eficient și personalizat și sunt perfecte pentru utilizarea ca instrument de vânzări. Tot ce trebuie să faci este să scrii un text cu cretă lichidă Securit®, iar o dată ce mesajul este out-of-date (expirat) pur și simplu ștergi pentru a scrie din nou. Securit® oferă operatorilor horeca o gamă largă de table de exterior.

Securit® subliniază că tabla de exterior trebuie să fie robustă și cu aspect profesionist. Ea trebuie să fie proiectată nu numai pentru a asigura maximum de funcționalitate cu design chic, dar și pentru a rezista manipulării zilnice intensive și în condiții meteorologice grele.

Wall Chalk Boards

Tablele pentru cretă de perete sunt cheia pentru orice unitate în care comunicarea sau mesajul trebuie să fie schimbate în mod regulat. Securit® oferă o gamă largă de table de perete, fiecare concepută pentru a deveni o parte din decor. De la un tradițional restaurant, la un club de noapte modern, bar sau magazin de vânzare cu amănuntul, există întotdeauna un model care se potrivește.

Table Chalk Boards

Tablele de scris, pentru masă, sunt un mijloc eficient de comunicare directă și la obiect, cu un cost redus. Securit® oferă o gamă largă de table pentru masă. Ele se pot utiliza efectiv pe mese individuale, rafturi, bar sau la casa de marcat și sunt perfecte pentru a promova oferte speciale, instrucțiuni și informații.

menutableboard

Silhouette Chalk boards

Securit® introduce o gamă distractivă și ușor de utilizat, cu un cost scăzut. Cu un set de douăzeci de forme, există o formă sau model Silhouette pentru toată lumea și pentru orice mediu.

Markere cu cretă lichidă – oferă o notă personală mesajului tău

Marker-ul cu cretă lichidă Securit lichid® este una din metodele de comunicare cu costuri mici, oferind o notă personală. Cu o gamă largă de dimensiuni și culori, nu există nicio limită în crearea de text și imagini. Pur și simplu se agită, se apasă și se scrie și se lasă câteva minute să se usuce, Mesajul va rezista la decolorare, murdărie sau ploaie. Se îndepărtează cu soluție de curățat, Securit® cleaner.

promovaremeniuri

Pentru mai multe detalii despre oferta Securit® pentru unitățile horeca, accesați www.meniuri-restaurant.ro; www.semnalistica-horeca.ro, scrieți un email la sales@meniuri-restaurant.ro sau sunați la 0722.626.936 / 0722.228.541.

Nu uitați: promovarea preparatelor, noutăților și informațiilor din meniu reprezintă o investiție înțeleaptă pentru un restaurant!

G. Vermes BV a fost fondată în 1948 în Amsterdam, Olanda. O afacere de familie, la a 3-a generație, compania a crescut rapid și este acum un lider în peste 40 de țări în «point of sale» ,semnalistică și decorații de perete. Mărcile Securit® și Millionaire® Wall sunt folosite de companii din întreaga lume.

Advertorial apărut în ediția 74 a revistei Horeca România. 

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302