Brandul Pep & Pepper se extinde la nivel național

danisaiBrandul Pep & Pepper, prezent în București cu patru restaurante, se va extinde la nivel național până la finalul anului și își propune să ajungă la 30 de unități în 2018, prin investiții directe și prin deschiderea posibilităților de francizare.

Extinderea este susținută de aportul propriu al investitorilor, alături de un credit de 1,2 milioane de euro oferit de Banca Transilvania.

În capitală, brandul a mizat pe centrele comerciale premium, fiind prezent în AFI Palace Cotroceni, Băneasa Shopping City, Parklake Shopping Center și Promenada Mall.

Acestora li se vor adăuga alte 11 locații proprii, în București, Constanța, Cluj, Timișoara și Iași, iar restul vor fi deschise în regim de franciză, spune cofondatorul Pep&Pepper, Dan Isai.

Cele 4 restaurante din București, aflate în spații premium, sunt o bază solidă pe care să construim rețeaua noastră națională. Am pornit această afacere în capitală pentru că avem aici o piață exigentă, în care Pep & Pepper a surprins prin mâncare de calitate servită rapid unui public dinamic, aflat mereu în mișcare. Credem că foarte multe orașe medii au deja nevoie de o ofertă similară, care nu există însă pe piață, chiar și orașele care nu au deocamdată un mare centru comercial”, spune Dan Isai, cofondatorul Pep&Pepper.

Dan Isai mai deține și brandurile Salad Box, o rețea internațională extinsă pe trei continente, și Narcoffee Roasters, rețea de cafenele lansată la Cluj Napoca la finalul anului trecut și care se pregătește de intrarea pe piața din București în 2017.

Pe termen mediu, respectiv în următorii 5 ani, Pep & Pepper urmărește să ajungă la cel puțin 70 de unități deschise în România, dar și în țările învecinate.


Adauga comentariu


Security code
Refresh

Cele mai citite articole

Prev Next