Taco Bell își înfige brandul într-un nou mall din capitală și pregătește extinderea în provincie

tacobellSphera Franchise Group, cel mai mare grup din domeniul food service din România, continuă extinderea rețelei Taco Bell în România, prin deschiderea celui de-al treilea restaurant al brandului.

După Băneasa Shopping City și Mega Mall, Taco Bell a deschis un nou restaurant în București, în mall-ul ParkLake Shopping Center.

Cu o suprafață de 225 de metri pătrați şi o investiție de 400.000 de euro, noul restaurant Taco Bell, situat la etajul 1 al centrului comercial ParkLake Shopping Center din București, urmează design-ul Global Explorer, care le oferă fanilor 54 de locuri la mese de tip Hub Tables sau Low Couch Seating.

În plus, ei au access online direct în restaurant, prin free wifi, iar dacă bateria telefonului sau a tabletei dă semne că se descarcă, e de ajuns să aibă la ei un cablu USB, iar problema e ca și rezolvată.

Răspunsul fanilor români la deschiderea primelor două restaurante Taco Bell a fost extraordinar, așadar ne bucurăm că, acum, le putem oferi încă o opțiune pentru momentele în care își doresc să savureze produsele cu gust unic, de inspirație mexicană. Mai mult, numeroasele mesaje și feedback-uri primite de la fanii din întreaga țară ne motivează să continuam extinderea, prin deschiderea de noi locații, atât în capitală, cât și în alte orașe din România – primul dintre acestea, în curând, în Constanța”, a spus Mark Hilton, CEO Sphera Group.   

Deschiderea restaurantului Taco Bell din ParkLake Shopping Center a creat și 30 de locuri de muncă, printr-o echipă de specialiști antrenați în gestionarea comenzilor și prepararea deja celebrelor Crunchy Taco, Cheesy Bacon Fries Burrito, Quesadilla, Crunchwrap Supreme sau Nachos Supreme.

Taco Bell este cea mai mare rețea de tip “quick service restaurant” (QSR) din lume în domeniul produselor de inspirație mexicană.

În prezent, sunt peste 360 de restaurante Taco Bell în 27 de țări din afara Statelor Unite, iar obiectivul de extindere internațională a brandului vizează 1.000 de locații până în 2022. Compania și francizele sale operează peste 7.000 de restaurante care generează vânzări de peste 9 miliarde de dolari. Obiectivul brandului este acela de a deveni o companie cu vânzări globale de 15 miliarde de dolari și cu 9.000 de restaurante la nivel mondial, până în 2022.


Acest site foloseste cookie-uri. Navigand în continuare, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Detalii Ok