Mega Image dezvoltă noi proiecte în zona de gastronomie și lansează #MegaStreetFood

Rețeaua de magazine Mega Image continuă să dezvolte noi proiecte în zona de gastronomie și deschide oficial #MegaStreetFood, prima zonă de street food situată în incinta unui magazin Mega Image, un concept pe care reprezentanții Mega Image intenționează să îl extindă și la nivelul altor magazine din rețea, pe fondul noilor tendințe de consum, care “scoate zona de food în afara casei”, acolo unde își petrec timpul consumatorii, ne-a declarat Adrian Nicolaescu, Vicepreședinte Marketing, Comunicare și Sustenabilitate Mega Image.

În ce constă noul concept #MegaStreetFood

Noul spațiu concept este situat în incinta magazinului Mega Image Barbu Văcărescu, magazinul cu cel mai mare trafic din rețeaua Mega Image, care deservește zilnic peste 4500 de clienți, și reunește 4 restaurante cu specific internațional și rețete renumite pentru street food, pregătite rapid chiar în fața clienților - La Finca by Alioli, SteakAway, Za German și Pane & Pomodoro. Clienții pot servi preparatele dorite fie în interior, în zona special amenajată de la corner, fie pe terasa exterioară din concept store Mega Image Barbu Văcărescu.

MegaStreetFood

Și pentru că niciun festival de street food nu este complet fără bere, în magazin a fost amenajat un spațiu inedit, Depozitul de Bere, aflat în proximitatea zonei #MegaStreetFood, în care se regăsesc peste 170 de sortimente de bere, atât locale, cât și internaționale.

Situat într-o zonă activă din oraș, atât rezidențială, cât și de business, #MegaStreetFood este destinația oamenilor cu un stil de viață alert, care au nevoie de soluții rapide, dar și gustoase atunci când vine vorba despre mesele din timpul zilei”, spun reprezentanții Mega Image.

Ce spun reprezentanții Mega Image despre noul proiect și despre activitatea companiei în zona de gastronomie

Adrian Nicolaescu, Vicepreședinte Marketing, Comunicare și Sustenabilitate Mega Image, ne-a vorbit despre noul concept #MegaStreetFood, dar și despre alte proiecte ale companiei în zona de gastronomie.

Ce v-a determinat să vă extindeți pe zona de gastronomie și să lansați conceptul #MegaStreetFood?

Dacă ne uităm în Europa la zona de food, vedem că food-ul se mută din case în zone din afara casei, în zonele de birouri, în jurul complexelor de birouri, în zonele de entertaiment și socializare, iar mâncatul în afara casei e din ce în ce mai firesc. Noi ne-am dat seama că vindem extrem de mult ready meal, suntem trendsetteri în România, avem cel mai mare market share în zona de ready meal și acest lucru se poate vedea aici (în incinta magazinului Mega Image Barbu Văcărescu, n.r.) la ora prânzului. Ce ne-am dat seama este că cei care ne calcă pragul au nevoie să vadă mâncarea gătită și că noi avem nevoie să închidem un cerc: oferim ingrediente și inspirație dar ce nu știm și nu știam este cum folosește lumea ingredientul și inspirația. Și atunci ne-am dat seama că trebuie să închidem cercul și să intrăm în zona de restaurante.

Decizia de a avea o zonă de street food în cadrul unui magazin a venit firesc, mai ales într-o zonă de birouri și cu trafic cum este cel de aici, unde avem 4500 de clienți pe zi, pentru că acești clienți pe care îi vedem în jurul nostru îi găsim în fiecare weekend la evenimente, în zonele de street food de la diverse evenimente din București, Cluj, Iași ș.a. și ei se întrebau unde îi pot găsi pe acei oameni care fac street food și preparatele lor. Și atunci a venit absolut firesc să îi aducem pe acei oameni care fac street food în magazinul nostru, în timpul săptămânii. Mega Image Barbu Văcărescu este primul magazin în care găsim zona de street food, am mai avut variante de truck-uri/ de street food în parcările noastre, lângă diverse magazine, dar acesta este primul magazin în care găsim street food în incinta magazinului.  

De ce ați ales magazinul Mega Image Barbu Văcărescu pentru a lansa acest concept?

Este magazinul nostru numărul 1 în România din punct de vedere al traficului, vorbim de 4500-5000 de clienți pe zi, ceea ce este foarte mult, și asta ne-a determinat să alegem acest magazin pentru acest test.

Intenționați să extindeți conceptul și în alte magazine?

Absolut. Facem un test aici, are o săptămână de când este deschis, am avut o săptămână de stress test pentru bucătării să vedem cum funcționează, noi spunem că lucrurile decurg bine, clientela ne acceptă foarte bine; e un test, după acesta vom trage concluziile și vedem unde putem extinde conceptul. Este nevoie de câteva elemente obligatorii pentru acest spațiu concept, și anume magazinul trebuie să fie într-o zonă combinată, business și rezidențial, într-o zonă de trafic foarte mare, pentru a funcționa lucrurile cum trebuie.

Cum ați ales operatorii care sunt prezenți?

Sunt 4 operatori complementari, ne-am uitat pe grupe de segmentare de target, de la domnișoare care iubesc paella, până la tineri manageri care mănâncă un wurst sau zona de management care se uită poate la un steak sau la cei care pur și simplu vor să se bucure de o pizza. Am ales 4 operatori pentru a oferi cît mai multe variante celor care vin în magazin.

Care sunt planurile Mega Image pentru perioada următoare, pe zona de HoReCa?  

Planul nostru pe termen scurt pe zona HoReCa este de a rafina și de a face din ce în ce mai actuală și mai îndrăzneață gama de Mega Apetit, care este gama noastră de ready meal. Din ce în ce mai multe magazine Mega Image au cornere Mega Apetit, cred că avem cel puțin 70 de magazine cu astfel de cornere, iar cererea din partea magazinelor pentru astfel de cornere este în creștere. Dacă mergeți în Plaza România o să găsiți acolo și un magazin Mega Apetit, unde avem numai ready meal, este în zona de food court și este testul nostru pentru zona de stand alone într-o zonă de foarte mare intensitate gastronomică, iar acolo noi testăm toate rețetele și toate propunerile de rețete.

În industrie se vorbește despre faptul că lanțurile de supermarket au început să facă concurență restaurantelor. Cum vedeți acest trend?

Noi cred că, natural, făceam concurență restaurantelor prin gama noastră de ready meal, dar nu cred că e vorba despre concurență ci despre a deservi clienții exact pe nevoile pe care le au ei. Magazinul Mega Image Barbu Văcărescu este într-o zonă în care sunt tot felul de restaurante, food court, toată zona aceasta este plină, dar clientela se orientează și se va orienta din ce în ce mai tare către soluțiile cele mai optime pentru prânz din punct de vedere gust, preț și convenience. Noi avem un avantaj în zona aceasta, ne cunoaștem foarte bine clienții, prin frecvența vizitelor lor, și știm exact ce își doresc.


Cele mai citite articole