Glovo: Restaurantele pot livra cu propriii angajați prin modelul marketplace

Măsurile adoptate de Grupul de Comunicare Strategică, prin care s-a suspendat activitatea în locație a companiilor care operează în domeniul HoReCa, au afectat multe din business-urile locale, care au fost nevoite să se reorganizeze, astfel încât să rămână funcționale în noile condiții, pentru a depăși această perioadă și pentru a-și păstra angajații.

Considerăm că în această perioadă cele mai importante lucruri sunt colaborarea și sprijinul reciproc cu restaurantele, iar Glovo oferă suport prin consultanță în adaptarea meniurilor pentru zona de livrări, dar mai ales prin posibilitatea adoptării modelului nostru de business Marketplace, pe care potențialii parteneri din HoReCa îl pot folosi pentru a-și optimiza afacerile și pentru a-și păstra angajații”, a declarat Victor Răcariu, General Manager Glovo România.

Spre deosebire de opțiunea de livrare prin curierii parteneri Glovo, agreat de majoritatea restaurantelor partenere, modelul Marketplace vine cu numeroase avantaje pentru business-uri. Acesta le permite restaurantelor să-și folosească propriii angajați pentru livrare dacă acest lucru îi avantajează mai mult decât să-i angajeze în activitatea de aprovizionare sau preparare a comenzilor. Avantajul acestei opțiuni este că Glovo percepe restaurantelor un comision de listare în aplicație mai mic decât ar însemna costurile pentru campaniile de marketing (de ex. campanii Google Adwords, Facebook Ads, Influencer Marketing, etc.), iar restaurantele devin astfel disponibile sutelor de mii de utilizatori care sunt în targetul lor.

glovomarketplace

În plus față de comisionul redus, modelul Marketplace are și alte avantaje importante care pot ajuta restaurantele să-și crească vizibilitatea și vânzările precum posibilități multiple de promovare (discount-uri, taxe de livrare scăzute, campanii 1+1 gratis).  Restaurantele pot gestiona foarte ușor comenzile, adresele de livrare ale clienților, aria în care doresc să fie vizibile, taxele de livrare în funcție de valoare comenzii sau distanțele. Mai mult, acestea pot gestiona activități direct din aplicație precum meniul, programul, rapoarte detaliate despre cele mai vândute produse, cele mai bune intervale pentru comenzi și multe altele. Nu în ultimul rând, restaurantele au la dispoziție un help-center ce poate rezolva rapid problemele și cerințele utilizatorilor.

Vom verifica toate restaurantele care vor să intre în aplicație că se încadrează în standardul de calitate astfel încât comenzile să fie livrate individual, într-un timp cât mai scurt pentru clientul final, dar totodată respectând și ultimele reguli de protecție și siguranță”, a mai adăugat Victor Răcariu.