Perfect Tour estimează o creştere de 60-70% a cifrei de afaceri în 2013

perfecttour2Perfect Tour, unul dintre cei mai importanţi touroperatori din România, estimează că îşi va majora cifra de afaceri cu 60-70% în 2013, până la 50-52 de milioane de euro, anunţă reprezentanţii companiei într-un comunicat.

“Noi sperăm să avem un an foarte bun, în special datorită contractelor mari pe business travel pe care deja le-am semnat. Creşterea estimată va fi de 60-70%, de la 30 de milioane euro în 2012, la 50-52 milioane de euro în 2013”, a declarat Sorin Văduvoiu, directorul executiv al Perfect Tour.

Perfect Tour şi-a consolidat poziţia pe piaţa de turism în 2012, terminând anul cu o creştere estimată de 15% a cifrei de afaceri pe turism de plăcere (vacanţe) faţă de 2011. Iar cifra totală de afaceri, care include şi turismul de afaceri, a urcat cu 20-25%, ajungând la 30 de milioane de euro.

Aceste cifre arată că piaţa de turism autohtonă se află în plin proces de maturizare, iar ca particularitate începe să primeze încrederea în agenţia de turism şi calitatea serviciilor. Turiştii sunt din ce în ce mai atenţi cu banii lor, făcându-şi rezervările din timp şi fiind mai bine informaţi în ceea ce priveşte destinaţia şi opţiunile de vacanţă.

“Creşterea cea mai mare a fost pe partea de business travel management, unde am reuşit să lărgim portofoliul de clienţi corporate pe care îi servim, precum şi pe segmentul VIP/Premium”, explică Sorin Văduvoiu, directorul executiv al Perfect Tour.

turismdebusiness1

“De asemenea, cifrele reflectă şi sucessul strategiei B2B, în acest moment Perfect Tour având  peste 500 de parteneri – agenţii de turism care revând produsele noastre sau produsele pentru care suntem distribuitori autorizaţi”, adaugă Văduvoiu.

În spatele rezultatelor excelente înregistrate în 2012 s-au aflat însă numeroase provocări. Printre cele mai solicitante s-a numărat găsirea soluţiilor de finanţare pentru clienţii corporate, care solicită plata la termen, şi identificarea unor produse cât mai atractive pentru segmentul mediu, precum croaziere şi vacanţe exotice în Republica Dominicană sau Mexic la tarife spectaculoase.

“De asemenea, s-a lucrat intens şi cu rezultate foarte bune şi pe segmentul premium. De exemplu, în 2012, Perfect Tour a vândut o expediţie la Polul Nord cu o valoare de peste 20.000 euro, iar în primele zile ale anului 2013 patru români pleacă într-o croazieră de 101 nopţi în jurul lumii, în cabine de peste 32.000 euro şi, respectiv, de peste 40.000 euro”, precizează Sorin Văduvoiu. Acesta subliniază că vacanţa în jurul lumii, care poate fi considerată o extravaganţă, reprezintă punctul culminant al unei tendinţe care se face simţită tot mai pregnant şi pe piaţa românească: turiştii autohtoni devin din ce în ce mai maturi în alegerea destinaţiilor, iar voiajele pe mările şi oceanele lumii, pentru care îţi faci bagajele o singură dată şi poţi vedea mai multe oraşe şi ţări, se situează tot mai sus în topul preferinţelor.

O altă provocare a fost adaptarea cât mai rapidă la cerinţele pieţei efervescente de MICE (Meetings, Incentive, Conferences, Exhibitions), care înregistrează o creştere după câţiva ani de scădere.

2013 se anunţă un an cu perspective excelente, cred reprezentanţii Perfect Tour. Daca estimările pentru 2012 arată o creştere cu 20-25% a cifrei totale de afaceri, pentru 2013 estimările Perfect Tour indică o majorare de 60-70%, până la 50-52 milioane de euro.


1 Nordic Food albastru

banner aprilie

Acest site foloseste cookie-uri. Navigand în continuare, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Detalii Ok