40 de milioane de turişti internaţionali şi-au ales destinaţia pe baza filmelor

filmariAproximativ 40 de milioane de turişti internaţionali şi-au ales anul trecut destinaţia turistică în urma vizionării unui film turnat în destinaţia respectivă, arată un studiu realizat de compania TCI Research la nivel internaţional.

Încurajarea realizării de filme în destinaţii turistice este o modalitate foarte eficientă de a atrage noi vizitatori, arată studiul, care subliniază că reprezentanţii industriei turistice au tot interesul să consolideze relaţiile cu industria cinematografică.

Cercetarea arată că regiunile şi oraşele pot beneficia enorm de acest instrument pentru a atrage vizitatori noi, care nu au mai vizitat niciodată aceste regiuni, precum şi turişti tineri sau doritori de city breakuri. În medie, şi în funcţie de destinaţie, 1 până la 10 vizitatori din 100 ar alege o destinaţie în principal datorită filmelor. Mai mult, pieţele BRIC tind să fie în mod special sensibile la acest canal.

hawaii

Comentând rezultatele studiului, CEO TCI Research, Olivier Henry-Biabaud a declarat: “Încurajarea turnării unui film într-o destinaţie turistică poate oferi un ROI (Return on Investment, n.r.) mai bun decât campaniile de comunicare tradiţionale şi ar putea oferi un suport indirect, dar eficient, de promovare media pentru destinaţii, ca parte a mixului lor de marketing. Operatorii de turism au aşadar tot interesul să consolideze relaţiile cu industria filmului dacă vor să concureze cu competitorii lor internaţionali”.

Sursa: traveldailynews.com