42% din pachetele turistice cumpărate în România sunt achiziţionate online

documentareonline80% dintre românii care achiziţionează pachete de vacanţă aleg să se documenteze mai întâi online privind ofertele agenţiilor, arată o analiză a SEO monitor. Produsele şi serviciile turistice sunt atât de căutate online în România, încât doar 1% dintre cumpărători se interesează doar offline de pachetele promovate de agenţii, în timp ce 80% dintre români aleg să caute pe internet destinaţii, oferte de pachete şi servicii, păreri ale utilizatorilor etc.

Principala sursă de informare online pentru cei care caută oferte de vacanţă este motorul de căutare Google. Din analizele SEO monitor, am dedus o tipologie de comportament de cumpărare în online; s-a observat că prima dată, căutările se fac în scop de cercetare, pe cuvinte şi expresii generale, cum ar fi: ”vacanţă Grecia”, “vacanţă Turcia”, “ofertă vacanţă 2013” etc. Utilizatorii verifică rezultatele afişate de Google, iar când sunt pregătiţi pentru achiziţie, caută rezultate specifice, prin căutări ce pot include destinaţia dorită, numele hotelului, perioada, preţul etc.”, a declarat Cosmin Negrescu, CEO, SEO monitor.

42% din pachetele turistice cumpărate în România sunt achiziţionate online

În privinţa achiziţiei pachetelor, tendinţele ne arată că plata online va fi soluţia din ce în ce mai abordată de români. Cercetările recente arată că momentan 42% dintre pachetele turistice cumpărate în România sunt cumpărate online, tendinţa fiind de creştere.

Şi în acest caz, se vede cât de repede ne îndreptăm către o “lume mobilă”: aproximativ 9% dintre căutarile de pachete turistice se efectuează de pe telefoane mobile sau tablete – un semnal clar pentru agenţii (şi orice afacere, în general) să îşi pregătească din timp o versiune mobilă a website-ului.

Din punct de vedere SEO, agenţiile turistice pot avea foarte multe de câştigat dacă se poziţionează corect şi îşi promovează din timp serviciile. Consumatorii ştiu foarte bine că piaţa este foarte competitivă, acesta fiind poate şi unul dintre principalele motive pentru care 80% aleg să se documenteze înainte de achiziţie: să compare, să verifice etc. De aceea, o agenţie cu un pachet de servicii foarte competitiv, poate avea de pierdul în sezon dacă nu are oferta vizibilă în prima pagină căutari de Google.”, a mai declarat Cosmin Negrescu.

google

Tips&Tricks oferite de SEO monitor.

•    Începeţi o campanie de promovare din timp pentru a permite indexarea în Google

•    Promovaţi în special pachetele competitive din ofertă

•  Alegeţi cuvinte cheie compuse pentru a creşte conversia. De exemplu: “vacanţă Grecia” poate avea o rata de conversie mai mică decât “vacanţă familie avion Santorini”. În primul caz, utilizatorul poate face doar un research general, în timp ce în al doilea caz, utilizatorul poate fi hotărât să cumpere atunci dacă oferta găsită este în acord cu dorinţele sale.


Acest site foloseste cookie-uri. Navigand în continuare, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Detalii Ok