Constanța va găzdui a 2-a ediție a Târgului de Turism “Vacanța”

targturismvacanta2013Camera de Comerț, Industrie, Navigație și Agricultură Constanța (CCINA Constanța) și Asociația Națională a Agențiilor de Turism (ANAT), în parteneriat cu Federația Asociațiilor de Promovare Turistică (FAPT), organizează, în perioada 17 - 19 mai 2013, a doua ediție a Târgului de Turism “Vacanța” Constanța 2013, la Maritimo Shopping Center.

“Târgul de Turism Vacanța Constanța 2013 se lansează cu facilități deosebite pentru expozanți, care vor beneficia de tarife speciale, conturate cu scopul de a diminua cu mult eforturile financiare pe care le presupune prezența lor la un astfel de eveniment. În plus, firmele membre CCINA Constanța, ANAT și FAPT se vor bucura de tarife preferențiale de participare în cadrul acestui eveniment.”, se arată într-un comunicat de presă emis de ANAT.

La târg vor participa: agenții de turism, tour-operatori, hoteluri, pensiuni, companii aeriene, societăți de asigurări, asociații de promovare turistică reprezentând destinațiile turistice din România și reprezentanți ai unor Oficii de turism din străinătate (Grecia, Ungaria, Bulgaria, Cipru, Israel etc), care vor propune publicului din întreaga regiune o ofertă atractivă de pachete turistice pentru vacanțele verii 2013, precum și discounturi și oferte speciale.

litoral2013

Din calendarul acțiunilor desfășurate în cadrul târgului de turism din Constanța fac parte: reprezentații folclorice reprezentantive pentru variate zone și destinații turistice din țară și străinătate, prezentări de oferte si destinatii turistice și tombole cu premii surpriză pentru vizitatori.

Prin organizarea sa în Maritimo Shopping Center, Târgul de Turism “Vacanța” Constanța 2013 va beneficia de un trafic estimat de 10.000 de vizitatori pe zi, în cadrul unui program generos de vizitare, în trei zile de weekend, de câte 12 ore pe zi (intervalul orar 10.00-22.00). Vizibilitatea evenimentului va fi sporită de campania amplă de promovare, desfășurată la nivel regional, prin intermediul mass media locale – televiziuni, radio-uri și ziare, dar și online, prin platforme de social media și site-uri specializate.”, se mai arată în comunicatul de presă.


Acest site foloseste cookie-uri. Navigand în continuare, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Detalii Ok