Perfect Tour anunță o cifră de afaceri pe S1 egală cu cea de pe întreg anul 2012

perfecttour2În ciuda crizei economice prelungite și a trendului general ușor descendent al pieței de vacanțe în primele luni ale anului, Perfect Tour, unul dintre cei mai importanți touroperatori din România, a anunțat că a încheiat primul semestru al anului 2013 cu o cifră totală de afaceri de 27 milioane de euro.

Cifra este aproape egală cu cea obținută de-a lungul întregului an 2012, ceea ce poate fi considerat un adevărat record, dar și confirmă succesul strategiei inteligente, bazate pe trei vectori principali: raport calitate/preț excelent, transparența și servicii impecabile, potrivit reprezentanților companiei.

Am obținut un rezultat remarcabil, în pofida conjuncturii socio-economice din regiune. Creșterea cea mai mare a fost înregistrată pe partea de business travel management, unde am reușit să lărgim portofoliul de clienți corporate pe care îi servim, precum și pe segmentul VIP/Premium. Apropierea verii a consolidat însă și vânzările pe piața vacanțelor, unde, ca particularitate, am observat că turiștii încep să-și schimbe prioritatea «Mare, Soare, All Inclusive», optând pentru croaziere, destinații exotice sau vacanțe mai complexe, precum circuitele. Nu în ultimul rând, destinația magică Disneyland Paris continuă să se afle în topul preferințelor clienților noștri, vara aceasta fiind ultima șansă de a vedea show-ul și parada organizate pentru cea de-a 20-a aniversare a parcurilor”, a declarat Sorin Văduvoiu, directorul executiv al Perfect Tour.

De asemenea, cifrele-record din primele luni ale anului 2013 reflectă și sucessul strategiei B2B, în acest moment Perfect Tour având peste 500 de parteneri - agenții de turism care revând produsele noastre sau produsele pentru care suntem distribuitori autorizați”, adaugă directorul executiv al Perfect Tour.

Creșterea bugetată a cifrei totale de afaceri a Perfect Tour, cea mai puternică agenție de turism din România conform Ernst & Young, ia în calcul un procent de 60% pentru anul 2013, de la 30 milioane de euro în 2012, la peste 50 milioane de euro la sfârșitul acestui an. “Rezultatele obținute în primul semestru din 2013 ne indică că previziunile noastre sunt din ce în ce mai aproape de realitate”, a conchis Sorin Văduvoiu.


1 Nordic Food albastru

banner aprilie

Acest site foloseste cookie-uri. Navigand în continuare, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Detalii Ok