Noua generație de turiști: informați, aventuroși, sociali

turistitineriTuriștii tineri din zilele noastre sunt consumatori inteligenți, solicită călătorii personalizate și aventuroase și se bazează foarte mult pe interacțiunea socială pentru recomandări atunci când iau în considerare o anumită destinație turistică sau activități turistice, relevă un nou raport efectuat de Amadeus, care subliniază totodată și rolul și impactul noilor tehnologii în modul în care tânăra generație călătorește.

Raportul “Trending with NextGen Travelers” realizează un profil al noii generații de turiștii, care va avea un impact asupra industriei de travel și asupra tehnologiei care deservește această industrie. Pentru realizarea acestuia au fost efectuate o serie de interviuri cu turiști din întreaga lume, cu vârste cuprinse între 18 și 30 de ani.

Trei aspecte cheie referitoare la nevoile în schimbare ale noii generații de turiști au ieșit în evidență. Raportul a constatat că aceștia posedă următoarele caracteristici:

1. Consumatori informați și împuterniciți: Acești turiști sunt nativi digitali și experți în internet. Acest lucru îi împuternicește să conceapă pachete turistice personalizate și prin urmare chiar să conteste status quo-ul experților tradiționali. Ei se așteaptă să aibă acces la informații 24 h pe zi timp de 7 zile pe săptămână și deseori își vor achiziționa vacanța pe cont propriu. Acești călători își doresc de asemenea o experiență unitară prin intermediul device-urilor inteligente, așa că în mod ideal, informația dumneavoastră ar trebui să fie disponibilă pe device-urile mobile, tablete ș.a. În calitate de cumpărărori, turiștii din noua generație stabilesc o legătură cu brandurile pe care le consideră relevante și de încredere și caută informații transparente privitoare la costuri precum și elemente de diferențiere la produse sau pachete de călătorie.

2. Trecerea de la “turist” la “explorator”: turiștii din noua generație caută ceva diferit. Ei vor conținut special conceput pentru ei, iar această nevoie nu se schimbă atunci când vine vorba de rezervarea călătoriilor. Este esențial ca firmele de travel să furnizeze autenticitate, inspirație și să colaboreze cu turiștii atunci când vine vorba de experiența lor de travel. Colaborările pozitive care stimulează inspirația între turiști și brand vor duce la o experiență de ansamblu mai bună și la o relație puternică și de durată cu noua generație de consumatori.

3.Socializarea este a doua natură: Lor le place să fie în contact cu alții și să împărtășească experiențe, iar o lume mobilă le permite să realizeze această conexiune. Turiștii din noua generație solicită această conectivitate de la brandurile lor favorite, atât în timpul, dar și înainte sau după călătorie. A furniza informații descărcabile, disponibile offline de exemplu, sunt aspecte importante pentru turiști.

“Înțelegând trendestterii și turiștii din următoarea generație este fundamental pentru noi pentru a continua să inovăm și să dezvoltăm instrumente și tehnologii care satisfac nevoile în schimbare ale consumatorilor”, a declarat Scott Alvis, Chief Marketing Officer, Amadeus North America. Raportul nostru identifică caracteristicile unice ale acestora și subliniază nevoia de adaptare a companiilor din industra de travel la aceste caracteristici. Tehnologiile care permit personalizarea, angajamentul social și accesul prin intermediul device-urilor mobile vor fi cu siguranță cheia”.

Sursa: www.hospitalitynet.org