Delta Dunării intră în oferta online TUI

deltadunarii2Ieri, 29 octombrie, la Tulcea, în cadrul unei conferinţe de presă, organizată de Asociaţia pentru Promovarea şi Dezvoltarea Turismului “Litoral - Delta Dunării” şi unul dintre membrii săi, Asociaţia Patronatului în Turismul din Delta Dunării, au fost anunţate două premiere, informează Ziarul Timpul.

Este vorba despre semnarea parteneriatelor dintre Asociaţia pentru Promovarea şi Dezvoltarea Turismului “Litoral - Delta Dunării”, Asociaţia Patronatului în Turismul din Delta Dunării, Federaţia Asociaţiilor de Promovare Turistică din România (FAPT) şi BIROUL ROMÂN DE TURISM ASBL (initiaţivă privată a unor tineri şi dinamici antreprenori români din Belgia, care se va lansa la sfârşitul lunii noiembrie a.c., la Bruxelles) şi, mai ales, intrarea destinaţiei turistice Delta Dunării în oferta online a TUI-Travel (în mod concret: semnarea contractelor între cunoscuta şi intens accesata platformă de informare turistică internaţională HotelBeds.com şi operatori economici din Delta Dunării).

Corina Martin a declarat cu această ocazie: "Este un canal extrem de important de promovare pentru noi, care va scoate în faţă, practic, mult mai puternic, în ofertele internaţionale, această destinaţie românească, ce ne individualizează de altfel. Este destinaţia noastră turistică de… diamant, aşa cum o numim noi! Din punctul de vedere al peisajului, al naturii sălbatice, dar şi al ofertei turistice, Delta Dunării ocupă locul… doi, la nivel mondial, după Marea Barieră de Corali, din apropierea Australiei! Au fost, deja, semnate 15 contracte, între nemţi şi agenţiile româneşti de turism, iar de anul viitor sunt aşteptaţi în Deltă 3 mii de străini pe sezon. În plus, România va fi şi mai bine promovată în Uniunea Europeană prin deschiderea unui birou de turism privat în Belgia, la Bruxelles”.

Iulian Beiu, director de contractare HotelBeds, pentru România şi Republica Moldova, a declarat, la rândul său: "Avem clienţi, turoperatori, care sunt extrem de nişaţi. Sunt focusaţi pe bird watching, sunt focusaţi pe situri naturale. Automat, şi clientela lor ştie exact unde ajunge şi ceea ce urmăreşte. Odată cu includerea în platforma online HotelBeds.ro, peste 200.000 de agenţii de turism, din întreaga lume, vor avea în ofertele lor Delta Dunării, iar 15 agenţi economici de aici s-au înscris deja în reţeaua virtuală. Preţurile noastre nu sunt exagerate: între 30 şi 100 de euro pe noapte, de persoană, în funcţie de pachetul pe care îl alege fiecare. În total, cei 15 agenţi economici înscrişi până acum în reţeaua Hotelbeds, pun la dispoziţie circa o mie de locuri de cazare. Aici sunt incluse şi hotelurile-doc plutitoare, care atrag din ce în ce mai mulţi turişti. Media unui sejur pe un astfel de hotel plutitor, cotat cu patru stele, este de trei zile, însă majoritatea turiştilor sunt tot români. Administratorul unui hotel plutitor, care s-a înscris deja în reţeaua HotelBeds, speră ca şi străinii să-i treacă pragul şi să devină interesaţi de minicroazierele în Deltă”.

Sursa: www.ziarultimpul.ro


Acest site foloseste cookie-uri. Navigand în continuare, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Detalii Ok