Litoralul românesc și Delta Dunării, promovate la Bruxelles

promovarelitoralbruxellesPreşedintele Asociaţiei Litoral - Delta Dunării, Corina Martin, împreună cu reprezentanţii Biroului Român Privat de Turism din Bruxelles şi touroperatorul belgian Maxitours, specializat în destinaţia România, au susţinut joi, 6 februarie, o conferinţă de presă de promovare a Litoralului Românesc şi Deltei Dunării, la Târgul de turism “Salon des Vacances”.

Ca parte a strategiei de promovare a Litoralului şi a Deltei Dunării, delegaţia Asociaţiei Litoral Delta - Dunării promovează Dobrogea turistică în capitala Europei, într-un eveniment la care au fost invitaţi peste 30 de jurnalişti străini de turism acreditaţi la Bruxelles, precum şi directori ai reţelelor de agenţii de turism din Belgia.

La conferinţă au fost prezentate filme şi materiale de promovare specifice, în timp ce participanţii s-au delectat cu produse specifice pescăreşti, alături de renumitele vinuri dobrogene, pe muzică tradiţională românească.

„(…) Promovăm în inima Europei cele două destinaţii turistice pe care le reprezentăm, şi anume litoralul românesc și Delta Dunării. Cu această ocazie, vom lansa în premieră internaţională, primul film oficial de promovare a staţiunii Mamaia, realizat de către Asociaţia Litoral - Delta Dunării din fonduri ce provin din Taxa de Promovare aplicată agenţilor economici ce activează în staţiunea Mamaia - Sat Vacanţă. Vom continua să promovăm destinaţiile turistice româneşti pe pieţele internaţionale pe care le considerăm strategice, pentru a atrage mai multi turişti străini în vacanţe în România", a declarat Corina Martin, Preşedintele Asociaţiei Litoral - Delta Dunării şi Federaţiei Asociaţiilor de Promovare Turistică.

Sursa: www.anat.ro


1 Nordic Food albastru

banner aprilie

Acest site foloseste cookie-uri. Navigand în continuare, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Detalii Ok