România participă în premieră la Târgul de Turism din New Delhi, India

romaniatargturismindiaPentru prima dată, România participă la Târgul de Turism “Travel and Tourism Fair” de la New Delhi, India, în perioada 13 - 15 februarie 2014.

Autoritatea Națională pentru Turism (ANT) promovează produsele turistice românești pe piața indiană. La New Delhi vor fi promovate turismul cultural, natura și tradițiile românești, precum și turismul de aventură. Turiștii indieni sunt în permanentă căutare de destinații noi, care oferă experiențe unice și exclusiviste, susțin reprezentanții ANT.

Președintele ANT, Răzvan Filipescu, consideră că “debutul României la târgul de la New Delhi face parte din strategia pe care Autoritatea Națională pentru Turism și-a propus s-o implementeze începând cu acest an. Credem că produsele turistice românești sunt competitive pe plan internațional și pot fi o opțiune și pentru turiștii indieni. India, alături de China, sunt țările generatoare de cele mai mari fluxuri de turiști, fiind piețe de oportunitate și pentru România”.

Turismul de aventură și, în special, sporturile extreme constituie o atracție pentru tinerii indieni care sunt conștienți, pe lângă ineditul situației de a le practica într-o țară europeană, de gradul înalt de siguranță și control specifice unei țări din Uniunea Europeană.

În aceeași perioadă, România este prezentă si la Târgul Internaţional de Turism Borsa Internazionale del Turismo – BIT – (Bursa Internațională de Turism) organizat în Milano, Italia. Piaţa turistică italiană se confirmă anual ca fiind una cu potenţial de creştere pentru exportul de turiști către România, afirmă reprezentanții ANT.

Standul amenajat de către Autoritatea Națională pentru Turism găzduiește anul acesta 13 co-expozanți din industria românească de turism, printre care agenții de turism, organizatori de evenimente și hotelieri.

Turismul cultural privit în sens larg legat de alte forme de turism, precum cel rural sau în natură fac din destinaţia România una foarte atrăgătoare. În acelaşi timp fiind o destinaţie europeană relativ nou-descoperită şi care conservă încă tradiţiile pierdute în ţările vest-europene, precum şi o viaţă rurală fascinantă, România a continuat să reprezinte o destinaţie interesantă pe piaţa italiană chiar şi în momentele de criză economică.

Din datele statistice publicate pe website-ul manifestării, ediţia 2013 a BIT a înregistrat 84.000 de vizitatori profesionişti şi public, 2.139 societăţi participante şi 100 de ţări reprezentate.


Cele mai citite articole

1 Nordic Food albastru

banner aprilie

Acest site foloseste cookie-uri. Navigand în continuare, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Detalii Ok