TUI TravelCenter: Tendințe de călătorie ale românilor și previziuni pentru 2014

trenduriturismeurolinesCreșterea spectaculoasă a rezervărilor tip early booking, dezvoltarea segmentului de vacanțe exotice precum și creșterea valorii vacanței sunt principalele tendințe de călătorie în rândul turiștilor români, a declarat ieri Cosmin Marinof, Directorul Național de Vânzări TUI TravelCenter prin Eurolines.

“Una dintre principalele tendințe de călătorie în rândul turiștilor români o reprezintă creșterea rezervărilor early booking. Pentru sezonul de vară 50% din pachete se vând în perioada early booking. Comportamentul consumatorilor români se schimbă, aceștia au început să își planifice din timp vacanțele. O altă tendință vizibilă este creșterea masivă a segmentului de vacanțe exotice. Destinații precum Republica Dominicană, Maldive, Thailanda sau Tenerife au ajuns să coste la fel ca vacanțele în Turcia. Practic diferența nu mai e la preț ci la distanță. În perioada de iarnă de exemplu am avut chartere cu plecare din București către destinații exotice, unde au plecat 400 de români. O altă tendință pe care am observat-o a fost creșterea valorii vacanței. Românii sunt dispuși să plătească din ce în ce mai mult pe vacanțe”, a declarat Cosmin Marinof.

În anul 2013, 70% din cifra de afaceri a grupului Eurolines, din care fac parte 20 de companii din România, a fost realizată de Touring Europabus România, compania care deţine reţelele de agenţii TUI TravelCenter şi Eurolines. Vânzările de pachete turistice au crescut cu 61%, de bilete de avion cu 18% şi de autocar cu 7%.

Practic din cifra totală de afaceri a grupului Eurolines în 2013, și anume 330 de milioane lei, 230 de milioane reprezintă cifra de afaceri a Touring Europabus România.

În 2014 oficialii companiei estimează că valoarea pachetelor turistice vândute de reţelele TUI TravelCenter şi Eurolines va fi cu 38% mai mare.

Şi celelalte companii membre ale grupului Eurolines vor înregistra majorări importante ale cifrei de afaceri în acest an.

  • NOVA TRAVEL - tour operatorul Grupului, estimează o creştere a cifrei de afaceri de peste 30% în 2014 comparativ cu 2013, până la nivelul de aproximativ 35 milioane lei. Nova Travel va extinde în acest an numărul curselor charter marca TUI, introducând noi destinaţii în portofoliul său, respectiv către Spania (insulele Mallorca şi Tenerife) şi Grecia (Santorini, Zakynthos şi Mykonos). În vârf de sezon, Nova Travel va opera până la 16 curse charter pe săptămână către destinaţii din Turcia, Grecia şi Spania.
  • DANUBIUS TRAVEL - tour operatorul Grupului Eurolines specializat pe incoming (turişti străini care călătoresc în România) şi business travel, va avea o creştere de aproximativ 35% a cifrei de afaceri în anul 2014, comparativ cu anul 2013, ajungând la aproximativ 37 milioane de lei. Numărul de turişti străini care vor veni în România prin intermediul Danubius Travel va creşte cu 55% în acest an, ajungând la 100.000 de persoane.

Ciprian Popescu, Directorul General al Danubius Travel a declarat că rezultatele înregistrate în 2013 arată că turiștilor străini le suscită interesul destinația numită România. “Incoming-ul trebuie să echilibreze outgoing-ul într-o țară care se respectă. Cheia stă în promovare”, a declarat acesta. “Putem face incoming pentru că avem cu ce. Aproape 100% din străinii care vin în România sunt satisfăcuți. Problema stă la imaginea generală a României în străinătate care este proastă. Avem nevoie de o campanie de țară”, a declarat și Dragoș Anastasiu. 

  • Afacerile ROMBUS TRANSPORT, compania care se ocupă de transportul de persoane sub brandul Eurolines în cadrul Grupului, se vor majora cu 7% faţă de nivelul înregistrat anul trecut, până la aproximativ 22 milioane de lei.

Pentru anul 2014, grupul Eurolines estimează o creștere a cifrei de afaceri de minim 20%, până la 400 milioane lei.

În ceea ce privește investițiile programate pentru 2014, anunţă continuarea investiţiilor atât în înnoirea flotei de autocare şi în creşterea celei de rent-a-car, în dezvoltarea reţelei sale de agenţii de turism şi introducerea unui nou concept de agenţie, în tehnologie şi în online, precum şi în crearea unui training center intern.

Investiţiile totale programate pentru acest an de grupul Eurolines se ridică la aproximativ 14 milioane lei.

“Creşterile cifrei de afaceri a Eurolines România în 2013 şi în 2014 au la bază investiţiile în principalele direcţii-cheie, respectiv în pregătirea şi dezvoltarea profesională a angajaţilor, în îmbunătăţirea serviciilor de vânzare şi post-vânzare, dezvoltarea reţelei de agenţii de turism şi modernizarea flotei de autocare şi autoturisme. Ne dorim ca acest an să confirme preluarea de către Touring Europabus România a leadershipului companiilor de turism din România, atât în ceea ce priveşte reţeaua de agenţii cât şi a cifrei de afaceri şi să fim opţiunea numărul unu a românilor în materie de turism şi transport“, declară Dragoş Anastasiu, preşedintele Grupului Eurolines România. 

Acesta a subliniat că cifrele înregistrate de Eurolines în 2013 reprezintă o consecință a unui feedback pozitiv din partea clienților.

În 2014, strategia Grupului Eurolines România se axează pe consolidarea liniilor de business, a poziţiei de lider pe piaţă şi pe dezvoltarea afacerilor în mediul online.


Acest site foloseste cookie-uri. Navigand în continuare, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Detalii Ok