FAPT a lansat la ITB Berlin o broșură ce promovează România turistică

promovareromaniaitbberlinFederaţia Asociațiilor de Promovare Turistică a lansat miercuri, în cadrul ITB Berlin, o broșură în limba germană, ce promovează România turistică, se arată pe site-ul ANAT. Broşura este realizată prin contribuţia proprie a fiecărei Asociaţii de Promovare a turismului din România, pentru a promova fiecare din destinaţiile turistice reprezentate în federație.

La ediţia din acest an a ITB, în standul Autorităţii Naţionale pentru Turism participă patru dintre asociaţiile de promovare membre FAPT: Asociaţia de Promovare Litoral-Delta Dunării, Asociația de Promovare Bucovina, Asociația de Promovare Brașov și Asociația de Promovare Monteoru Buzău.

“Încă de la înfiinţarea Federaţiei noastre, în anul 2009, ne-am propus ca Asociaţiile noastre de promovare a turismului din România să participe la târgurile internaţionale şi naţionale de profil pentru a-şi promova şi reprezenta destinaţia pe care o reprezintă, dar am decis să participăm cu materiale de promovare comune, prin care să promovăm unitar şi coerent România ca destinaţie turistică, mai ales în ţările identificate ca potenţiale surse de atragere de turişti străini prin  strategia de realizare a Brandului turistic”, a declarat Corina Martin, Președinte FAPT.

FAPT consideră piaţa turistică germană ca fiind una strategică pentru a promova destinaţiile turistice româneşti.