România se promovează la Salonul Mondial de Turism de la Paris

stantanttargparisÎn perioada 20 - 23 martie are loc la Paris cea de-a 39-a ediţie a Salonului Mondial de Turism, cel mai important târg internaţional de turism din Franţa. Autoritatea Națională pentru Turism (ANT) participă la acest târg cu un stand de 50mp, în formă de insulă, într-o poziție centrală, ceea ce asigură accesul din toate direcțiile. Standul României poate fi identificat ușor datorită unui logo sub formă de pătrat plasat în înălțime și iluminat de 8 reflectoare. Artizanatul prezent la stand asigură originalitatea acestuia.

Alături de Biroul de Promovare și Informare Turistică de la Paris al ANT, la standul României participă 11 societăți: agenții de turism, touroperatori, hoteluri, companii aeriene.

În data de 20 martie Biroul de Promovare și Informare Turistică de la Paris a organizat un eveniment la care a fost invitată presa franceză și actori din turismul francez. Excelenta Sa, Domnul Ambasador Bogdan Mazuru, a deschis evenimentul prin rostirea unei alocuțiuni. A urmat prezentarea României ca destinație turistică de către directorul Biroului de Promovare și Informare Turistică de la Paris, doamna Mihaela Mihet.

Adresat publicului larg în principal, Salonul reprezintă platforma naţională care permite accesul la ansamblul pieţei turistice franceze, din punct de vedere al zonelor de provenienţă şi al categoriilor sociale a vizitatorilor. Pe parcursul celor patru zile, evenimentul reuneşte specialişti din domeniul turismului mondial, reprezentând organisme naţionale, regionale şi locale de turism, asociaţii profesionale, tour operatori şi agenţii de turism, companii aeriene, firme de închirieri auto, societăţi de transport feroviar sau naval, lanţuri hoteliere, camping-uri şi alte structuri de cazare, parcuri de distracţii etc.

An de an circa 100.000 de vizitatori sunt atraşi de ofertele turistice prezentate în cadrul salonului, perioada de desfăşurare, luna martie, reprezentând perioada în care cea mai mare parte a francezilor îşi pregătesc şi rezervă concediul. Vizitatorii sunt în căutarea de unor noi destinaţii pentru petrecerea vacanţelor (55%) sau a unor informaţii privind o destinaţie deja stabilită (52%). În acest sens prezenţa birourilor de turism reprezintă o parte semnificativă în rândul expozanţilor.