Secretele Mystery Shopping-ului dezvăluite în cartea “Mystery Shopper”

cartemysteryshopperUtilizarea tehnicii „Mystery Shopping” poate juca și în România un rol important, determinând îmbunatățirea continuă a calității, mai ales în cazul serviciilor. Pe data de 9 Aprilie, orele 17 - 19.30, la hotelul Marshal Garden din Bucureşti, va avea loc lansarea de carte “Mystery Shopper”, scrisă de Cosmina Voichița Meseșan, General Manager VBS - Business Solution. Intrarea este liberă.

Primul ghid “Mystery Shopper” din România se adreseză acelor persoane care doresc să înveţe cât mai mult din tainele Mystery Shopping-ului şi să profeseze în acest domeniu, studenţilor de la facultăţile cu profil economic, dar şi agenţilor economici care conştientizează importanţa oferirii unui serviciu excepţional clienţilor pentru sporirea profitabilităţii lor pe piaţă. Realitatea pieţei româneşti este încă departe de standardele internaţionale de calitate, confirmată şi de cele şapte studii de Mystery Shopping efectuate pe domenii precum: retail, bancar, medical sau HoReCa, care sporesc şi mai mult valoarea lucrării realizate de Cosmina Voichiţa Meseşan.

„Tainele activităţii de Mystery Shopping le-am descoperit acum mai bine de 7 ani, pe meleaguri îndepărtate, unde serviciul oferit clienţilor ajunge deseori la excelenţă, chiar acolo în “Oraşul Îngerilor”, Los Angeles. Absolvisem în ţară o universitate de renume cu profil economic, însă până la acea dată cărţile de cercetări de marketing de la noi nu ascundeau printre filele lor un asemenea concept. Revenind în 2008 pe meleaguri natale, m-a frapat realitatea pieţei şi lipsa interesului faţă de client al multor antreprenori şi angajaţi. Am crezut atunci cu tărie că pot să schimb ceva, că trebuie să împărtăşesc puţin din experienţa mea acumulată peste hotare pentru a îmbunătăţi serviciile şi a aduce clientul la adevărata lui valoare.” – relata în filele cărţii Cosmina Voichița Meseșan, General manager la VBS - Business Solutions.

“Ghidul MYSTERY SHOPPER este o lucrare oportună, necesară, foarte utilă și cu totul inedită în actualul context economic al României. Utilizarea tehnicii „Mystery Shopping” poate avea și la noi un rol important și un impact considerabil – determinând îmbunatățirea continuă a calității - mai ales în cazul serviciilor”, spune Prof. univ. Nicolae George Drăgulănescu - Secretar general, Fundația Română pentru Promovarea Calității

„Servicii excelente înseamnă clienți mulțumiți, iar clienți mulțumiți înseamnă profit mai mare. Investește în monitorizarea și îmbunătățirea continuă a serviciilor oferite!”, recomandă Lorand Soares Szasz - Business coach, trainer, antreprenor și fondatorul Business Mastery - companiilor care vor să apeleze la serviciul de Mystery Shopping.


Cele mai citite articole

Prev Next