Acțiuni strategice pentru promovarea României pe plan extern în 2014

promovareromaniainstrainatateDepartamentul pentru Întreprinderi Mici și Mijlocii, Mediul de Afaceri și Turism precizează într-un comunicat de presă emis astăzi că România rămâne o destinație turistică sigură pentru călătorii și petrecerea vacanțelor și anunță totodată acțiunile strategice pe care le va derula în 2014 în vederea promovării României pe plan extern.

“Activitățile desfășurate de Departamentul pentru Întreprinderi Mici și Mijlocii, Mediul de Afaceri și Turism au avut ca scop creșterea circulației turistice și a incoming-ului, trend pe care România a rămas în ultimii doi ani. Astfel, conform datelor publicate de Institutul National de Statistică, numărul turiștilor străini a crescut în primele cinci luni ale anului 2014 cu 10,2% față de aceeași perioadă a anului trecut”, se arată în comunicat. 

Reprezentanții Departamentului pentru IMM-uri, Mediul de Afaceri și Turism subliniază că în Raportul Comisiei Europene pentru Turism “Tendințe și Perspective”, în trimestrul II al anului 2014, România se situează pe locul zece din 23 de ţări din punctul de vedere al creșterii numărului sosirilor turiștilor în Europa.

Totodată, conform Raportului Comisiei Europene pentru Turism:

•    România se află pe locul 4 în ceea ce priveşte numărul turiştilor sosiţi din China.
•    Locul 5 în ceea ce priveşte numărul turiştilor sosiţi din Olanda;
•    Locul 7 în ceea ce priveşte numărul turiştilor sosiţi din Statele Unite;
•    Locul 9 în ceea ce priveşte numărul turiştilor sosiţi din Marea Britanie;
•    Locul 9 în ceea ce priveşte numărul turiştilor sosiţi din Franţa;
•    Locul 10 privind numărul turiştilor sosiţi din Germania.

“Dovadă a eforturilor susținute din partea autorităților abilitate de a promova destinații românești stă şi creșterea numărului curselor de croazieră care aleg să staționeze în portul Constanța. Astfel, numărul pasagerilor care sosesc la bordul navelor de croazieră a crescut cu aproximativ 20% față de anul trecut”, se mai precizează în comunicat.

Totodată, operatori din industria aviaţiei dezvoltă noi rute cu destinaţia principală România ( RyanAir, WizzAir, Fly Romania).

Urmare a creşterii numărului de turişti din Republica Moldova şi Israel, pe lângă pieţele ţintă în care D.I.M.M.M.A.T. va realiza campanii de promovare, se vor intensifica acţiunile de promovare şi în aceste regiuni.

În vederea realizării obiectivelor strategice ale promovării turistice, Departamentul pentru Întreprinderi Mici și Mijlocii, Mediul de Afaceri și Turism desfășoară numeroase acțiuni de poziționare a României ca destinație turistică, se precizează în comunicat.

Astfel, pentru anul 2014 se are în vedere următorul plan de acţiuni în ceea ce promovarea României pe plan extern:

I.    ORGANIZAREA DE EVENIMENTE CU VIZIBILITATE INTERNAŢIONALĂ

•    Reuniunea European Travel Commission –  Bucureşti, octombrie 2014
•    Conferinţa U.N.W.T.O.(Organizaţia Mondială a Turismului)– Bucureşti, septembrie 2014

II.    PARTICIPAREA LA TÂRGURI INTERNAŢIONALE

•    România va participa pe parcursul anului 2014 la un număr de 37 de târguri internaţionale în ţări precum Germania, Spania, SUA, Japonia, China, Marea Britanie.
•    Prin participarea la târguri se va urma un plan de promovare pe segmente de turism prin:

  • Identificarea pieţelor potenţiale în funcţie de segmentul de turism (balnear, montan, cultural, city break, aventură etc.)
  •  Folosirea ambasadorilor turismului românesc ca vectori de imagine pe segmentele de turism identificate
  • Realizarea unui pachet de oferte atractiv împreună cu tour operatorii şi asociaţiile din turism pentru a pătrunde pe anumite pieţe
  • Oferte de fidelizarea a celor care doresc să revină în România

III.    CAMPANII DE PUBLICITATE OUTDOOR

•    Se vor efectua campanii de publicitate outdoor în 9 ţări: Republica Moldova, Marea Britanie, Germania, Austria, Franţa, Italia, Polonia, Turcia şi Spania.
•    Se va realiza impactul campaniilor outdoor prin evaluarea numărului de turişti sosiţi în România din ţările în care au fost desfăşurate campaniile

IV.     CAMPANII MEDIA (presa scrisă şi TV)

•    Campaniile media se vor desfăşura în 7 ţări, precum Franţa, Germania, SUA, Italia, Marea Britanie şi Turcia.
•    Campaniile media vor include şi filme de scurt metraj sau documentare realizate în coproducţie cu televiziuni naţionale şi internaţionale specializate pe informare turistică.

V.    INFO TRIPURI

•    Pe parcursul anului 2014 se vor realiza info-tripuri pentru reprezentanţii mass-media şi tour operatorii din ţările ţintă (Republica Moldova, Germania, Spania, Franţa, Italia, ţările nordice, Israel).


1 Nordic Food albastru

banner aprilie

Acest site foloseste cookie-uri. Navigand în continuare, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Detalii Ok