TUI TravelCenter, 3 ani în România: 77 agenții și 45.000 pachete turistice vândute

agentietuitravelcenterGrupul Eurolines lansa în urmă cu 3 ani, pe piața românească, brandul TUI TravelCenter, în urma semnării unui parteneriat strategic cu cel mai mare grup de turism din lume, TUI Travel PLC. Cei 3 ani de activitate pe piața românească se traduc printr-o creștere semnificativă a numărului de agenții - de la 52 agenții în 2011 (din care 47 Eurolines și 5 TUI TravelCenter) la 77 de agenții în 2014 (din care 47 sunt agenții TUI TravelCenter și 30 Eurolines) -  și printr-o creștere de 370% a vânzărilor de vacanțe în 2014 față de 2011. Potrivit reprezentanților companiei, în cei 3 ani s-au vândut circa 45.000 de pachete turistice.

Totodată, în cei 3 ani, compania și-a crescut cifra de afaceri cu 112%, de la 31 milioane euro în 2011 la 66 milioane euro în 2014.

Deschiderea agențiilor Tui TravelCenter s-a făcut prin rebrandingul unor agenții Eurolines dar și prin deschiderea de noi agenții, mai ales în centrele comerciale (mall).

Reprezentanții companiei estimează pentru anul în curs un număr de 315.000 de călători care i-au utilizat serviciile, numărul de călători fiind anul acesta în creștere cu 34% față de anul precedent. Din cei 315.00 de călători, 30.000 au ales produse World of TUI.

Printre principalele tendințe menționate de reprezentanții companiei se numără creșterea cererilor pentru destinațiile exotice, creșterea numărului de rezervări Early Booking precum și creșterea rezervărilor online. Un alt trend este acela că oamenii devin din ce în ce mai pretențioși și își aleg cu grijă vacanța, susțin reprezentanții TUI TravelCenter România.

Compania va lansa pe 30 octombrie a.c. un site nou. “Noul site estimăm să genereze vacanțe în valoare de 6 milioane euro în 2015”, a afirmat Cosmin Marinof, Sales Manager.

Printre proiectele companiei se numără și o agenție mobilă, prin care reprezentanții companiei își doresc să ajungă în locuri în care nu sunt agenții și să promoveze oferte last minute. Agenția mobilă a realizat deja câteva circuite și chiar a fost închiriată de unii clienți ai companiei pentru diverse întâlniri.

Întrebat câți turiști străini a adus compania în România anul acesta, Dragoș Anastasiu a precizat că turiștii străini sunt aduși prin 2 canale: Nova Travel și Danubius și că estimarea pentru acest an este de circa 3500 - 4000 de turiști străini prin Nova Travel și 100.000 prin Danubius.

Reprezentanții TUI TravelCenter au mai precizat că s-a investit semnificativ în trainingul personalului (investiția în această arie ridicându-se la 200.000 euro). În același timp au fost făcute investiții importante în imaginea și confortul oferit oaspeților în rețeaua de agenții. Un nou concept de agenție de turism a fost gândit și implementat pentru a oferi clienților experiențe unice.

TUI TravelCenter este brandul sub care operează Touring Europabus România, membră a Grupului Eurolines.

Grupul Eurolines este alcătuit din 20 de companii și preconizează pentru anul 2014 o cifră de afaceri de 90 milioane euro.


Acest site foloseste cookie-uri. Navigand în continuare, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Detalii Ok