Mamaia face Show la târgul World Travel Market din Londra

În perioada 3-6 Noiembrie ac, Asociaţia Litoral-Delta Dunării se află la târgul internaţional de turism World Travel Market (WTM), de la Londra, împreună cu alţi 5.000 de expozanţi din domeniul turismului, din peste 180 de ţări şi regiuni.

Printr-un proiect realizat de către Primăria Constanţa va avea loc, astăzi, la ora 17:00 (ora 19:00 a României) un spectacol de 1 oră, dedicat special promovării staţiunii Mamaia. Astfel, întregul târg va fi transpus în atmosfera incendiară a carnavalului ce are loc vară de vară la Mamaia. Un al doilea show, de acelaşi fel, va avea loc în cursul zilei de mâine, 6 Noiembrie, pe scena din cadrul târgului. Show-ul a fost permanent promovat pe site-ul oficial al târgului şi pe toate panourile de afişaj din incinta spaţiului de desfăşurare a târgului, invitând astfel pe toţi cei 5000 de expozanţi să ia parte la eveniment. De asemenea, filmul oficial de promovare a staţiunii Mamaia va rula pe toate ecranele din standul României şi pe tot parcursul show-ului.

promovarelitoralworldtravelmarket

În afară de show-urile pregătite special pentru promovarea staţiunii Mamaia la nivel internaţional, preşedintele Asociaţiei Litoral - Delta Dunării, Corina Martin, a avut astăzi o întâlnire cu reprezentanţii postului de televiziune Travel Channel UK, pe care i-a invitat la show-ul Mamaia din această seară (Travel Channel a realizat cele 3 serii ale documentarului despre România, “Wild Carpathia”). Preşedintele ALDD şi domnul Răzvan Marc, directorul Biroului de Turism al României la Londra, au fost invitaţi în calitate de reprezentanţi ai României la petrecerea Travel Channel ce va avea loc la finele serii de azi, la Convent Garden. Tema întâlnirii cu echipa Travel Channel a constat în promovarea litoralului românesc şi a Deltei Dunării, dar şi a celorlalte destinaţii româneşti, într-o serie de episoade realizate şi difuzate pe Travel Channel.

Preşedintele ALDD a mai avut, tot în cursul zilei de azi, o întalnire cu ABTA (Association of British Travel Agents), pentru promovarea litoralului românesc şi a Deltei Dunării ca destinaţie turistică în catalogul tour operatorilor şi agenţilor de turism din UK (ABTA reprezintă, după asemănarea cu cadrul legislativ românesc, un ANAT britanic).

„Participăm în premieră la ediţia 2014 a Târgului Internațional de Turism World Travel Market, pentru a ieşi în lume şi a promova litoralul românesc şi Delta Dunării în faţa a mii de specialişti în turism prezenţi la târg, alături de celelalte destinaţii turistice româneşti. Vom face astăzi şi mâine atmosferă în cadrul târgului, pentru că vrem să aratăm tuturor ce este Mamaia Style: distracţie, voie bună, carnaval, soare, plajă, petreceri până în zori”, a declarat Corina Martin, Președintele Asociației Litoral - Delta Dunării.