Asociația Litoral: Sezonul estival 2015 se prefigurează mai bun decât cel precedent

estimarilitoral2015La început de an, viitorul sezon estival se prefigurează mai bun decât cel precedent datorită măsurilor Guvernului de reducere a TVA-ului la 9% pentru pachetele turistice, introducerii voucherelor de vacanţă, dar şi campaniei de promovare a litoralului derulate de Asociația Litoral - Delta Dunării şi Primăria Constanţa, precizează, într-un comunicat, reprezentanții Asociației Litoral-Delta Dunării (ALDD). 

Reducerea cotei TVA la 9% pentru toate serviciile din turism, în cazul prestaţiilor care se desfăşoară pe teritoriul României, va face ca destinaţiile româneşti să atragă un număr mai mare de turişti români şi străini în vacanţă în România, susține ALDD. Reducerea TVA va facilita vânzarea de pachete turistice (cazare + masă sau cazare + masă + excursii). Asociația recomandă turiştilor români să vină către agenţiile de turism, acolo unde vor putea cumpăra pachete de servicii, care în acest caz vor conţine TVA 9%.

Introducerea voucherelor de vacanţă este la un pas să devină realitate, în această săptămână fiind pe ordinea de zi a şedinţei de Guvern şi aprobarea normelor metodologice referitoare la modul în care va funcţiona noul sistem. Angajaţii vor primi voucherele în locul primelor de vacanță, şi le vor cheltui în destinaţii turistice din România, litoralul fiind favoritul românilor în sezonul estival.

După aprecierea de care s-a bucurat primul film oficial al staţiunii Mamaia, asociația lucrează în prezent la un nou film al litoralului românesc. “Sperăm să ne bucurăm de sprijinul celorlalte primării pentru a aloca un buget de promovare pentru a realiza acest film și pentru organizarea evenimentelor care atrag turiștii pe litoral”, afirmă reprezentații asociației.

Pe lângă cele două măsuri ale Guvernului, campania de promovare derulată de ALDD îşi propune să atragă mai mulţi turişti pe litoralul românesc prin participarea la târguri de turism. În 2015, ALDD va participa pentru prima oară la Târgurile de turism de la Tel Aviv (10-11 februarie) şi Chişinău (26 februarie - 1 martie), dar şi la târgurile cu participare tradiţională: ITB Berlin (4-8 Martie 2015) şi Târgul de Turism al României - Ediţia de Primăvara (12-15 martie 2015). La Tel Aviv şi Chişinău asociația va merge cu Show-ul Mamaia Style, asa cum a mers şi la Londra în noiembrie 2014. Asociația intenţionează să ducă parada Carnavalului Mamaia în centrul celor două capitale, în parteneriat cu primăriile locale.

Pentru a stimula turiștii străini să aleagă litoralul românesc ca destinație de vacanță în 2015, Asociația Litoral - Delta Dunării anunță continuarea zborurilor către Istanbul şi introducerea a două zboruri săptămânale Constanța - Tel Aviv, şi a unui zbor Constanţa - Milano cu o companie low-cost. În plus, există negocieri cu o altă companie low cost pentru o cursă Constanța - Londra.

“România are nevoie de o promovare mai eficientă pe piețele externe pentru ca eforturile noastre, ale asociațiilor de promovare, să aibă succes. La nivel local şi regional, trebuie să ne continuăm strategiile de promovare şi organizare în acelaşi sistem de succes al parteneriatului public-privat, pentru o mai bună comunicare între autoritățile publice locale și ALDD, pe întreg litoralul”, a declarat Corina Martin, Preşedintele Asociaţiei Litoral - Delta Dunării.

Sursă foto: www.litoralulromanesc.ro


Acest site foloseste cookie-uri. Navigand în continuare, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Detalii Ok