Vara - sanie, iarna - car, un nou trend în turismul românesc

vacantesezoniarna2015Deși sezonul estival este la cote maxime în aceste zile, cu 100% din locuri ocupate pe litoral, turiştii români se gândesc în avans şi la vacanţa de iarnă, atraşi de ofertele cu reduceri spectaculoase de până la 50% lansate de cele mai inovative agenţii de turism şi hoteluri din România, în cadrul celei de-a doua ediţii a programului "Înscrieri Ultra-Timpurii de iarnă", informează reprezentanții Bibi Touring.

După succesul de anul trecut al acestui program, agenţiile de turism au pregătit deja primele vacanţe de iarnă, fapt ce demonstrează că turiştii au înţeles avantajele unice ale acestui program: posibilitatea de a cumpăra o vacanţă la jumătate de preţ sau de a creşte nivelul de confort cu aceiaşi bani, având şi certitudinea rezervării exact la hotelul dorit”, se arată într-un comunicat.

Pachetele turistice din cadrul programului "Înscrieri Ultra-Timpurii de iarnă" vor putea fi achitate curând şi prin intermediul voucherelor de vacanţă, la fel ca orice tip de vacanţe petrecute în România. După cum se ştie, suma maximă este de 6300 de lei pe an per angajat.

Valea Prahovei rămâne cea mai dorită destinaţie pentru vacanţele de iarnă

  • Aproape 40% dintre turiştii români au ales anul trecut această destinaţie.

Sinaia, Buşteni, Predeal şi Poiana Braşov rămân în topul preferinţelor turiştilor români cu o cotă de 38%, fiind urmate de Călimăneşti-Căciulata (19%) şi Băile Felix (16%). Deşi sunt considerate destinaţii mai scumpe, staţiunile de pe Valea Prahovei vor atrage în continuare cei mai mulţi turişti, datorită tradiţiei pentru sporturile de iarnă, cu atât mai mult acum, când există beneficiul reducerilor de până la 50%, prin programul "Înscrieri Ultra-Timpurii".

"Turiştii români vor vacanţe mai accesibile şi întotdeauna au tendinţa de a se raporta la alte destinaţii care oferă programe promoţionale şi implicit preţuri mai mici. Ne-au trebuit aproape 20 de ani să înţelegem că putem avea preţuri mai mici, prin programe de promovare moderne,  fără a afecta calitatea serviciilor turistice. A fost doar o chestiune de voinţă pentru ca hotelierii şi noi, agenţiile de turism, să oferim reduceri importante, iar turiştii să înveţe că pot primi aceste reduceri doar dacă îşi cumpără încă din vară o vacanţă de iarnă. Am demonstrat, încă de anul trecut, că acest lucru se poate face şi în România", a declarat Adrian Voican, directorul general Bibi Touring, touroperator de top specializat în turismul intern.

Pentru o vacanţă de iarnă, turiştii români se uită atent şi la bani şi la stele.

  • Peste 60% dintre turişti aleg un confort hotelier de 3 stele

Când vine vorba despre vacanţa de iarnă, turiştii români vor confort, fie că este vorba despre hoteluri sau pensiuni. Astfel că, anul trecut, 61% dintre turiştii au ales să treacă în noul an la un confort de 3* şi 15% la 4*. Extremele însă au fost egale, astfel că 12% cei mai pretenţioşi turişti au ales 5* iar 12% cei mai economici turişti au ales un confort de 2*.

"Credem în turismul românesc şi ne dorim să creştem cererea pentru hotelurile de 4 si 5 stele, astfel încât turiştii români să beneficieze de servicii foarte bune. Toată lumea ştie că în general, „puţin dai, puţin face”, dar programul "Înscrieri Ultra-Timpurii" chiar contrazice acest lucru. Poţi plăti cu mult mai puţin pentru un hotel mult mai bun. Totul este să rezervi o vacanţă până la 30 septembrie 2015. Atenţie, locurile sunt limitate”, a completat Voican.

În cadrul celor peste 10.000 de unităţi de cazare româneşti clasificate, dispunând de 380.000 de locuri de cazare, sunt înregistrate 32 de hoteluri de 5 stele, 302 hoteluri de 4 stele, iar 833 de unităţi sunt hoteluri de 3 stele. Restul sunt vile, pensiuni, hosteluri şi alte tipuri de unităţi clasificate.

România are atestate 41 de staţiuni turistice de interes naţional şi 48 de interes local. Pentru sporturile de iarnă sunt disponibile 164 de pârtii de schi cu o lungime totală de 146 km în 71 de localităţi din ţară.

BIBI Touring este singurul touroperator de top specializat exclusiv pe vacanţe în România, şi este prima agenţie de turism care în ultimii 15 ani a implementat concepte noi de vacanţă precum "Înscrieri Timpurii", “Înscrieri Ultra-Timpurii”, “Bebe All Inclusive” şi “Enciclopedia vacanţelor în Romania”.

Grupul BIBI Touring a avut în 2014 cifră de afaceri de peste 4 milioane de euro, iar în prima parte din acest an a înregistat o creştere cu 25% pe turismul intern.

Sursă foto: www.rol.ro


1 Nordic Food albastru

banner aprilie

Acest site foloseste cookie-uri. Navigand în continuare, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Detalii Ok