Taxă de promovare turistică la București, după modelul Mamaia

taxaturismbucurestiConsiliul General al Municipiului Bucureşti a adoptat joi, 10 decembrie a.c., cu 33 voturi „pentru”, introducerea taxei speciale de promovare, de 1% din veniturile hoteliere. Mamaia creează astfel un nou model, după cel introdus deja la Oradea, informează, într-un comunicat, Federația Asociațiilor de Promovare Turistică din România.

“În numele Federației Asociaţiilor de Promovare Turistică din România - FAPT, duc personal o campanie încă din 2010, pentru a introduce acest model de taxă de promovare la nivel local în România, taxă care să fie alocată asociaţiilor de promovare şi dezvoltare turistică locale. Am fost prezentă azi (joi, 10 decembrie a.c., n.r.) în şedinţa de Consiliu General al capitalei, după întâlnirea cu Primarul general interimar, dl. Răzvan Sava, pentru a prezenta modelul Mamaia-Sat Vacanţă. De altfel, acest model a fost transmis şi dezbătut de mulţi alţi colegi din celelalte asociaţii de promovare din România. Am lucrat de mai mult timp pentru a implementa şi la Bucureşti acest model, aşa cum s-a reuşit la Oradea”, a declarat Corina Martin, Președinte al Federatiei Asociațiilor de Promovare Turistică din România și Președinte al Asociației Litoral - Delta Dunării.

Răzvan Pîrjol, Preşedintele Asociației pentru Promovarea și Dezvoltarea Turismului Bucureşti - Bucharest Convention & Visitors Bureau a declarat că „Asociația pentru Promovarea și Dezvoltarea Turismului Bucureşti salută soluţia găsită de Primarul General al capitalei, prin instaurarea taxei de promovare care să fie alocată direct asociaţiei de promovare, deoarece corespunde cerinţei industriei ospitalităţii şi reprezintă un mod fiabil de finanţare a activităţilor de promovare a capitalei, aşa cum s-a dovedit în Mamaia şi Oradea”.

Sursă foto: www.totuldespremame.ro