Ibis România: “În 2016, va continua să crească numărul de turiști de leisure”

 turismleisure2016Încet, dar sigur, turismul de leisure câştigă teren în marile oraşe ale României (Bucureşti, Sibiu, Constanţa), cu un ritm de creştere mai mare decât turismul de afaceri, conform unei analize a reţelei hoteliere Ibis România, membră a grupului Accor.

Piaţa de turism din România este în continuă dezvoltare potrivit analizei, iar interesul turiştilor români şi străini pentru destinaţii din ţară a crescut în anul 2015.

Afaceri sau plăcere?

Deşi marea majoritate a turiştilor lanţului hotelier Ibis in România este concentrată pe zona de business, segmentul de turism de odihnă şi agrement a cunoscut un trend ascendent în 2015, subliniază reprezentanții Ibis România. Cu peste jumătate dintre clienţi de naţionalitate română, trei sferturi dintre turiştii care au călcat pragul hotelurilor Ibis au călătorit în interes de afaceri, iar un sfert dintre aceştia în vacanţă.

Evenimentele din marile oraşe au atras cei mai mulţi vizitatori în segmentul de leisure, în top situându-se mini-vacanţe tip city break de Crăciun la Sibiu, city break-uri la Bucureşti cu ocazia concertelor susţinute de Robbie Williams şi Andre Rieu, weekendul de 1 mai la Constanţa şi pachetele de cazare cu ocazia Festivalului Internaţional de Teatru de la Sibiu.

În topul evenimentelor de business la Ibis au fost şi în 2015 training-urile, conferinţele organizate în proiectele cu fonduri UE şi diverse şedinţe interne ale companiilor. Pe lângă acestea, noi tipuri de evenimente speciale au intrat pe un curs ascendent, și anume conferinţele de parenting (la Constanța), târgurile specializate de joburi (la Bucureşti și Sibiu), precum şi audiţii de pre-selecție pentru show-uri de televiziune.

Micul dejun la Ibis

Numărul de turişti din România care solicită micul dejun la ore extinse a crescut în 2015, aceştia alegând în funcţie de programul personal unul dintre tipurile de mic dejun puse la dispoziţie: early riser (4:00 - 6:00) sau late riser (10:00-12:00), în plus față de micul dejun principal între orele 6:00-10:00.

„Hotelurile Ibis au cel mai extins program de mic dejun din Europa, între orele 4:00 şi 12:00. În noiembrie anul acesta, am regândit întregul concept de mic dejun, propunându-le clienţilor noştri o întreagă poveste, ţesută în jurul unuia dintre cele mai sănătoase alimente - mărul, amplasată într-o nouă atmosferă: „livada cu meri de la Ibis”. Fiecare din hotelurile Ibis aduce pe mesele clienţilor soiuri tradiţionale de mere româneşti, dar şi reţete clasice de plăcintă proaspătă cu mere, clătite cu gem de mere, suc proaspăt şi compot de mere”, menţionează Ioan David, directorul general al reţelei hoteliere Ibis România. 

Desertul anului la Ibis

Titlul de „Desertul anului 2015” în cele 4 restaurante din hotelurile Ibis a fost disputat de tortul Mousse de ciocolată, la egalitate în topul vânzărilor cu clasica Creme brulée.

Din offline înspre online

Timpul petrecut pe internet de clienţii și oaspeții Ibis pe device-urile proprii, folosind conexiunea WiFi asigurată gratuit de hotelurile Ibis, a crescut în 2015 de la 2.5 la 3 ore în medie, intervalul cel mai solicitat fiind între orele 20:00 şi 4 :00.

2016 - ce urmează?

« În 2016, va continua să crească numărul de turiști de leisure, segment în care Ibis pregătește deja pachete de cazare cu ocazia evenimentelor culturale și sportive și a sărbătorilor tradiționale, în toate orașele în care suntem prezenți cu hoteluri în România (București, Constanța și Sibiu). În ce privește turismul de business, avem toate motivele să fim optimiști: atât companiile românești, care reprezintă majoritatea clienților noștri, cât și multinaționalele, își accelerează ritmul de dezvoltare, lucru care se traduce și într-o creștere a călătoriilor de afaceri, pentru care Ibis este o locație preferată prin servicii, confort și preturi convenabile. În același timp, prevedem o relansare a evenimentelor din cadrul proiectelor cu fonduri europene, precum și un apetit crescut pentru networking prin evenimente cu tematici din ce în ce mai specializate, din nișe diverse» , spune Ioan David, Director Delegat al Ibis în România.

Fiind unul din brand-urile de hoteluri economy al grupului Accor, cel mai mare operator hotelier din lume, activ în 92 de țări cu peste 3.600 de hoteluri, ibis include peste 1.000 de hoteluri în 59 de țări.

Sursă foto: www.ftnnews.com


1 Nordic Food albastru

banner aprilie

Acest site foloseste cookie-uri. Navigand în continuare, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Detalii Ok