Acțiuni pentru atragerea turiștilor ruși în România

turistirusiMai mulți turiști ruși în România în 2016. Este dorința operatorilor români din turism, care consideră că România este o alternativă bună pentru turiștii ruși, în actualul context de pe piață. În acest sens, o delegație formată din specialiști în turism din România, se află zilele acestea în Rusia, în încercarea de a găsi, împreună cu operatorii ruși de turism, noi soluții pentru stimularea circulației turistice dintre cele două țări.

Concret, în perioada 24-30 ianuarie, Corina Martin - Preşedintele Federaţiei Asociaţiilor de Promovare Turistică din România și Preşedintele Asociaţiei Litoral - Delta Dunării, Dragoş Gociman - Vicepreşedintele Asociaţiei Litoral - Delta Dunării, împreună cu reprezentanții Camerei de Comerț și Industrie Tracia, se află la Moscova, unde au demarat o campanie de promovare a destinațiilor românești pe piaţa rusă.

În cadrul întrevederilor bilaterale cu reprezentanții touroperatorilor și ai celor mai importante asociații de turism din Rusia, au fost identificate măsurile imediate ce urmează a fi întreprinse, în vederea creșterii circulației turistice între România și Rusia.

Reprezentanții români au propus demararea unui proiect-pilot comun „Descoperă România”, care presupune, printre altele, organizarea de infotripuri gratuite pe litoral, în Delta Dunării și în alte destinații românești, pentru touroperatorii ruși, acțiuni comune de promovare și marketing, conferințe de prezentare și promovare a României și a destinațiilor românești ce vor fi organizate pe teritoriul Rusiei.

Delegația română va continua seria de întâlniri cu reprezentanții pieței ruse, în vederea creșterii fluxului turistic între cele 2 țări, prin acțiuni comune ale Federației FAPT, Asociației Litoral - Delta Dunării și Camerei de Comerț și Industrie Tracia, se precizează într-un comunicat al FAPT.

"În anul 2015 aprox. 6 milioane de turiști ruși și-au făcut vacanțele în Turcia și Egipt, destinații în care au cheltuit în medie 1000 euro pe pachetul de vacanță și încă 1000 euro/persoană la locul sejurului. România reprezintă o alternativă pentru turiștii ruşi, având în vedere actuala conjunctură de piață. În acest sens, Federaţia F.A.P.T. împreună cu Asociația Litoral - Delta Dunării, Camera de Comerț și Industrie Tracia au demarat de ieri o campanie de promovare şi de marketing destinată pieţei ruse. România are un potențial turistic uriaș, care prezintă interes în acest moment pentru touroperatorii și turiștii ruși, iar misiunea noastră aici este să valorificăm acest potential, motiv pentru care demarăm acest proiect pilot, care va cuprinde promovarea mai multor tipuri de pachete turistice în România: turism balnear, de business, leisure, cicuite, turism activ (de vânătoare, pescuit, etc.), pachete combinate litoral și Delta Dunării, vacanțe pe litoralul românesc și la munte”, a declarat Corina Martin.

Sursă foto: www.ruslanguage.com


1 Nordic Food albastru

banner aprilie

Acest site foloseste cookie-uri. Navigand în continuare, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Detalii Ok