Ediția de primăvară a Târgului de Turism al României, la start!

targuldeturismEdiţia de primăvară a Târgului de Turism al României îşi deschide porţile la Romexpo între 25 şi 28 februarie 2016 în Pavilioanele C1 - C6 şi se întinde pe o suprafaţă expoziţională de peste 13.700 mp.

Lumea fascinantă a turismului se întâlneşte sub acelaşi acoperiş pentru a-şi prezenta ofertele early-booking, last minute, pachetele turistice estivale, propunerile de city-break, dar şi pachetele family sau senior. La Târgul de Turism al României vizitatorii vor putea să îşi aleagă vacanţa dintre sutele de destinaţii autohtone, europene sau exotice pe care firmele expozante le vor prezenta.

La ediţia de primăvară a Târgului de Turism al României vor fi prezente companii din 15 ţări: Albania, Bulgaria, Croaţia, Egipt, Grecia, Israel, Italia, Moldova, Palestina, Polonia, România, Serbia, Spania, Turcia şi Ungaria. De asemenea, târgul va reuni 281 de firme care vor participa în calitate de expozanţi şi co-expozanţi.

Promovarea turismului românesc este, ca de fiecare dată, o componentă importantă a târgului. Organizatorii ediţiei de primăvară a Târgului de Turism şi-au îndreptat atenţia către iubitorii de vacanţe pe frumoasele meleaguri româneşti, punând la dispoziţia vizitatorilor oferte pentru călătorii în Maramureş, circuite la Mănăstirile din Moldova, la cetăţile din Transilvania sau drumeţii prin Apuseni.

Zone turistice din România vor fi reprezentate prin Consilii Judeţene precum Alba, Brăila, Buzău, Cluj, Dâmboviţa, Harghita, Hunedoara, Iaşi, Maramureş, Mehedinţi, Neamţ sau  Satu-Mare, de la care vizitatorii vor putea afla mai multe detalii despre destinaţiile autohtone, tradiţiile şi specificul zonei. Oraşe precum Alba-Iulia, Amara, Cluj, Făgăraş, Mangalia, Piatra-Neamţ, Poiana Brasov, Sighişoara, Târgu-Neamţ, Târgovişte, Techirghiol sau Timişoara vor expune la Târgul de Turism porturi tradiţionale, vor binedispune vizitatorii prin muzica și dansurile specifice zonei din care provin şi îi vor îndruma către cele mai frumoase obiective turistice locale.

Autoritatea Națională pentru Turism promovează România la Târgul de Turism al României în cadrul unui stand amenajat aflat în Pavilion C3 din incinta Romexpo.

bannerttr

Pentru ediția de primăvară a celei mai importante manifestări expoziționale de profil din tara noastră am ales să promovăm România într-o manieră unică. Astfel în standul Autorității Naționale pentru Turism, aflat în pavilionul C3, vizitatorii vor putea descoperi o casă transilvăneană care va găzdui Ambasadorii Turismului Românesc, povești despre Constantin Brâncuși, meștesugari, produse tradiționale, legende transilvanene, personalități care s-au remarcat pentru actiunile lor de promovare a valorilor autohtone, iar surprizele vor continua pe tot parcursul celor 4 zile de târg. Intenția noastră este ca începând cu acest an să asociem imaginea României cu valorile sale umane, culturale, științifice, artistice. Suntem convinși că este începutul promovării României într-o manieră unitară cu focus pe adevăratele repere autohtone, declară Anca Pavel Nedea, Președinte ANT.

Târgul de Turism al României este organizat şi găzduit de Romexpo, bianual, primăvara şi toamna, cu sprijinul Camerelor de Comerţ şi Industrie din România, al Asociaţiei Naţionale a Agenţiilor de Turism din România (ANAT), în calitate de partener strategic şi al Organizaţiei Patronale a Turismului Balnear din România (OPTBR), al Federaţiei Patronatelor din Turismul Românesc (FPTR) şi al Asociaţiei Naţionale de Turism Rural, Ecologic şi Cultural (ANTREC).


Acest site foloseste cookie-uri. Navigand în continuare, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Detalii Ok