Eurolines România lansează o nouă colaborare cu FlixBus

flixbusEurolines România a anunțat marți, 29 august, o nouă colaborare cu FlixBux - liderul european al transportului cu autocarul -, menită să îmbunătățească experiența de călătorie a pasagerilor și să atragă noi segmente de clienți la scară europeană.

Astfel, din luna septembrie 2017, liniile internaționale ale Eurolines România către Germania, Cehia, Anglia, Italia, Spania sau Franța vor fi integrate în rețeaua de rute internațională a FlixBus.

Din 1 septembrie vor fi disponibile bilete pentru 200.000 de conexiuni zilnice către 1200 de destinații din Europa, atât pe site-ul www.FlixBus.ro, cât și prin aplicația FlixBus App și în cele aproape 1400 de puncte de vânzare ale Eurolines România din întreaga țară.

Pasagerii vor beneficia de internet Wi-Fi gratuit, scaune confortabile cu mai mult spațiu pentru picioare, aer condiționat, prize electrice la fiecare scaun și toaletă la bord.

˝Ne-am propus întotdeauna să furnizăm cele mai bune servicii clienților noștri și suntem bucuroși să anunțăm începerea parteneriatului cu FlixBus. Prin integrarea servicilor inteligente și a standardelor înalte de siguranță și calitate ale Flixbus, vom deschide o nouă eră în transportul cu autocarul din România. Pe parcursul următoarelor luni vom implementa servicii la bord adiționale în întreaga flotă de autocare, ce vor îmbunătăți semnificativ experiența de călătorie a pasagerilor și vor conduce la atragerea de noi segmente de clienți la scară europeană. Suntem extrem de convinși că nu doar Eurolines România și partenerii săi, dar și întreaga industrie romanească de turism vor beneficia de pe urma acestui parteneriat”,  a mentionat Dragoş Anastasiu, Director General Eurolines România.

˝Acesată colaborare este un pas uriaș înainte pentru noi în a continua să conectam orașele importante ale României cu cele 26 de țări europene din portofoliul nostru. Prin combinarea serviciilor noastre și a inovației tehnologice cu experiența regională de peste 20 de ani a Eurolines România, vom oferi o nouă experiență “verde” de călătorie clienților din România. Până la începerea vârfului de sezon de iarnă vom integra complet liniile în rețeaua noastră și vom construi cea mai puternică ofertă pentru utilizatorii români˝, a anunțat Nikolai Voitiouk, FlixBus Vice President Business Eastern Europe.

flixbus3

Modelul de afaceri al FlixBus se bazează pe o colaborare internațională unicat cu industria locală. În cei 4 ani de când operează, FlixBus a construit colaborări cu 250 de parteneri operatori de autocar din întreaga Europă. FlixBus este responsabil de partea de tehnologie, ticketing, relațiile cu clienții, planificarea rețelei de rute, marketing și vânzări, în timp ce partenerii locali se ocupă cu operarea autocarelor. În acest mod, start-up-ul în mobilitate a reușit să creeze cea mai extinsă rețea de linii de transport cu autocarul și să înființeze peste 6000 de noi locuri de muncă în această industrie. Ținta FlixBus pentru anul 2017 este de 40 de millione passageri în întreaga Europă.

Primele autocare FlixBus au început să circule în România vara trecută. Rețeaua s-a dezvoltat constant și de la începutul acestei veri au fost adăugate 16 noi destinații din partea de vest a României. Împreună cu Eurolines România, FlixBus va continua să își extindă rețeaua de rute și să integreze în oferta sa linii directe către țări europene: Germania, Cehia, Franța, UK, Belgia, Olanda, Spania și Italia.

Împreună cu FlixBus vom aduce România mai aproape de Europa. Noi credem că românii vor beneficia atât ca urmare a îmbunătățirii oportunităților de călătorie, dar și prin creșterea interesului străinilor pentru obiectivele turistice locale datorită accesului mai facil și mai confortabil.”, a mai spus Dragoș Anastasiu.

 


Adauga comentariu


Security code
Refresh

Cele mai citite articole

Prev Next