fonduriueSprijinul pentru IMM-uri reprezintă una dintre prioritățile Comisiei Europene, prin strategia 2020, luând în considerare potențialul mare pe care îl au în crearea de locuri de muncă, creștere economică și coeziune socială și economică. Deși întreprinderile micro, mici și mijlocii reprezintă un adevărat izvor de abilități antreprenoriale, de inovare și creare locuri de muncă...

Citeste mai mult ...

produscontrafacutSC PONS RO PRODCOM SRL, importator si producător de detergenți și produse de curățenie marca ASEVI - marcă înregistrată în România și la nivel european - semnalează apariția pe piață a produsului ASEVI PARDOSELI PORTOCALĂ 1L contrafăcut. Produsul contrafăcut imită caracteristicile exterioare ale produsului original: culoarea sticlei, semnele grafice și textele de pe etichetă...

Citeste mai mult ...

alexandriongrupDupă ce anul trecut a investit peste un million de lei în dezvoltarea unui department de vânzări dedicat segmentului horeca high, acum, Alexandrion Grup România se află în discuţii pentru a-şi extinde portofoliul şi a adăuga, pentru prima oară în istoria companiei, o varietate de produse non-alcoolice, cu adresabilitate, în primul rând, pentru sectorul horeca high...

Citeste mai mult ...

socialmedia174% dintre companiile din România utilizează reţelele sociale pentru promovare, vânzare sau recrutare, arată studiul EY România, ‘Social media şi mediul de afaceri românesc 2015’. În 2015, 74% dintre respondenţi au declarat că utilizează reţelele de socializare pentru promovarea companiei și plănuiesc să le utilizeze în continuare.

Citeste mai mult ...

cumparaturionlineComisia Europeană a lansat astăzi o nouă platformă care le va permite consumatorilor și comercianților să-și rezolve online litigiile având ca obiect produse sau servicii achiziționate pe internet, informează Centrul European al Consumatorilor România. Platforma de soluționare online a litigiilor (SOL) pune la dispoziția consumatorilor și a comercianților o modalitate de a rezolva litigii...

Citeste mai mult ...

selgrosangajatiSelgros Cash&Carry România, unul dintre cei mai importanţi operatori din comerţul românesc, a lansat o platformă online care urmărește să consolideze cultura organizațională prin recunoașterea implicării și celebrarea contribuției angajaților la succesul companiei. www.selgroscautapasiunea.ro este un proiect editorial martor” care prezintă...

Citeste mai mult ...

generatiayCompaniile trebuie să-și schimbe modelul prin care urmăresc să câștige loialitatea generației Y sau riscă să piardă un procent considerabil din forța de muncă angajată, potrivit unui studiu Deloitte Global privind generația Y. Reamintim că industria turistică este un angajator important al generației Y. Temeri ca “lipsa abilităților de lider” și “sentimentul de a fi trecut cu vederea”...

Citeste mai mult ...

selgrosmagazinSelgros Cash&Carry România, unul dintre cei mai importanţi operatori din comerţul românesc, a achiziționat un teren situat în centrul orașului Târgu Mureș, unde va deschide la începutul verii un nou magazin. La Târgu Mureș mai funcționează un magazin al operatorului cash&carry, la ieșirea spre Sângeorgiu de Mureș. Odată cu deschiderea noului magazin, Selgros...

Citeste mai mult ...