METRO Expo 2015, la start. Antreprenorii, așteptați cu noi soluții de business

Profesioniștii din domeniile comerțului tradițional, HoReCa, servicii, companii și instituții sunt așteptați la Romexpo, în perioada 30 septembrie - 3 octombrie a.c., să participe la METRO Expo, unul dintre cele mai mari evenimente dedicate comerțului Business2Business din Sud-Estul Europei, organizat de Metro România.

Evenimentul reunește soluții de business integrate pentru antreprenorii din România, fiind conceput special pentru a le oferi clienților profesioniști oportunitatea de a găsi cele mai potrivite soluții, programe și servicii pentru dezvoltarea afacerii lor.

metroexpoeditie2015

În intervalul 30 septembrie - 3 octombrie, METRO Cash&Carry România transformă Pavilionul Central de la Romexpo în punctul de interes pentru toți partenerii și clienții săi din România. În cadrul METRO Expo vor fi prezentate soluțiile și programele dezvoltate de companie pentru susținerea tuturor profesioniștilor din domeniile comerțului tradițional, HoReCa, servicii, companii și instituții, precum și propunerile și ofertele partenerilor Metro”, se arată într-un comunicat de presă.

Cei prezenți vor putea beneficia de asistență și informații referitoare la soluțiile oferite de METRO România prin intermediul programelor sale strategice: programul De-ale noastre, franciza LaDoiPași și Centrul de Pregătire în Gastronomie, toate destinate îmbunătățiirii, dezvoltării și susținerii afacerilor mici și mijlocii de pe piața locală.

Profesioniștii din segmentul HoReCa vor avea ocazia să intre în contact cu cele mai noi programe de specializare a personalului din acest domeniu, reunite sub umbrela proiectului Centrul de Pregătire în Gastronomie. Astfel, vizitatorii vor putea asista la demonstrații culinare ale unor bucătari celebri precum Horia Vîrlan, Antonio Pisaniello sau Nicolai Tand, alături de Silvia Ailincăi, Executive Chef Centrul de Pregătire în Gastronomie, precum și la sesiuni introductive în arta somelierilor și barista.

Organizatorii au lansat în cadrul ediției din acest an forumurile de comunicare. Acestea au rolul de a aduce în atenția vizitatorilor cele mai noi subiecte și teme de discuție din domeniu și de a prezenta soluții și programe ce pot fi utilizate pentru dezvoltarea și extinderea afacerilor din acest domeniu. Pentru profesioniștii HoReCa vor fi abordate teme precum "Eficiența în bucătărie", "Meniul de restaurant și informarea consumatorilor", "Siguranța alimentară în bucătărie", "Dechide ușa afacerii tale clienților din online", "Trenduri internaționale în mixologie", "Responsabilizarea canalului Horeca în creșterea consumului de vin de calitate" și altele.

Desfășurat pe perioada a patru zile, METRO Expo este un eveniment de anvergură ce acoperă o suprafață totală de 12.000 metri pătrați. În cadrul evenimentului sunt așteptați peste 40.000 de vizitatori. La eveniment vor putea fi vizitate standurile a peste 260 de parteneri Metro, recunoscuți pentru calitatea serviciilor și produselor oferite, precum și zonele dedicate programelor strategice ale METRO și cele dedicate demonstrațiilor culinare.