METRO Cash&Carry România, de 20 de ani alături de profesioniști

METRO Cash & Carry România sărbătorește anul acesta 20 ani de la deschiderea oficială a primului magazin în România. Începută în 1996, odată cu deschiderea primului magazin, povestea METRO în România se desfășoară prin prezenţa celor 30 magazine, cei 190.000 metri pătrați dedicați vânzării, cei aproximativ 800.000 clienți profesionişti, precum și prin susținerea permanentă acordată comerțului din România.

magazinmetro

METRO Cash & Carry este primul comerciant care a intrat pe piața locală din România, în octombrie 1996, introducând sistemul de vânzare  cash&carry, singura formă de comerț en-gros de pe piață. În anii care au urmat, METRO Cash & Carry România și-a consolidat poziția de lider prin expansiunea rețelei la 30 de magazine, prin lansarea unor tendințe cu rol crucial în modelarea dezvoltării industriei comerţului cu ridicata şi care au influențat major piața locală de comerț: gama largă şi disponibilitatea ridicată a produselor, precum şi dezvoltarea rapidă a unui sistem logistic şi de gestionare a mărfurilor de înaltă performanţă.

Pentru noi, cei 20 de ani ai METRO Cash & Carry în România reprezintă atât un motiv de sărbătoare, cât și o ambiție pentru viitor. Ne-am propus să păstrăm rezultatele bune obținute până acum și să rămânem partenerul de încredere al clienților noștri profesioniști, precum și al antreprenorilor români. Mai mult, folosim această ocazie pentru a le mulţumi clienţilor, angajaţilor, furnizorilor şi partenerilor noştri şi pentru a ne consolida relaţiile, succesul înregistrat în cei 20 de ani datorându-li-se acestora.”, a declarat Roland Ruffing, CEO METRO România.

După 20 de ani, METRO Cash & Carry România rămâne fidel politicii sale de susținere a clienților profesioniști și va continua să fie un partener de încredere al micilor antreprenori și al afacerilor independente.

În plus, compania va continua să implementeze pe plan local inițiative și inovații dezvoltate la nivel internațional, păstrându-și constant atenția pentru activitatea business-urilor independente din România, fie că vorbim despre startup-uri, despre afaceri aflate în proces de dezvoltare sau business-uri mature, cu nevoie de consolidare.

20 de ani METRO Cash & Carry România în cifre:

•    30 magazine, dintre care 25 în formatul METRO Cash & Carry și 5 în formatul METRO Punct
•    Prezență în 23 de orașe din România
•    Aproximativ 190.000 metri pătrați dedicați vânzării
•    Aproximativ 800.000 clienți profesioniști
•    Peste 7.500 de cursanți ai Academiei de Gastronomie METRO
•    430 magazine LaDoiPași în toate cele 40 județe ale României
•    6 branduri proprii.

infograficmetro