Expressoft Technology a investit peste 500.000 euro în inovație și dezvoltarea de noi soluții pentru HoReCa

Gabriel Iovu Expressoft TechnologyÎn acest an Expressoft Technology și-a adaptat strategia, axându-se pe susținerea hotelurilor, restaurantelor și magazinelor în implementarea de noi tehnologii menite să servească mai bine nevoile clienților, dar și pentru a combate efectele negative ale pandemiei asupra business-urilor. În acest sens, compania a investit peste 500.000 euro în inovație și dezvoltarea de noi soluții adaptate cerințelor în continuă schimbare ale pieței.

 

Astfel, prin activarea programului “Partenerul la nevoie se cunoaște”, compania a acordat partenerilor facilități comerciale pe perioada Stării de Urgențe. De asemenea, a lansat o serie de aplicații complementare pentru fluidizarea procesului de preluare și livrare a comenzilor. A efectuat numeroase dezvoltări, care au ajutat clienții să-și adapteze punctual business-ul la noul context, prin reconfigurarea platformei informatice Expressoft și adaptarea acesteia la cerințele activității de tip livrări la domiciliu

Starea de urgență ne-a determinat să fim creativi și să identificăm oportunități noi într-un context de piața total diferit de cel cu care eram obișnuiți. Scopul nostru principal a fost să ne susținem clienții și să găsim cele mai bune soluții pentru ca împreună să trecem peste cea mai dificilă perioadă de business. Ne-am adaptat rapid și am dezvoltat aplicații care au venit în ajutorul celor care peste noapte au fost nevoiți să își schimbe strategia de vânzare, din servirea clienților la masă, în livrări la domiciliu,” a spus Gabriel Iovu, Managing Partner Expressoft Technology.

 

În 2021, Expressoft Technology a investit atât în tehnologie, cât și în infrastructura IT pentru a susține în continuare afacerile partenerilor.

Expressoft Technology dezvoltă și integrează soluții avansate pentru administrarea eficientă a vânzărilor și a clienților, rapoarte manageriale complexe menite să îmbunătățească procesul decizional, aplicații mobile pentru eficientizarea proceselor interne, aplicații integrate care îmbunătățesc comunicarea și automatizarea diverselor activități ș.a.

În urma celor mai recente investiții și inovații implementate, managementul companiei se așteaptă la o creștere de peste 60% a cifrei de afaceri pe anul 2021, comparativ cu anul anterior.