pizzatabascoPizza este unul dintre cele mai iubite și comandate preparate de către consumatorii români, și nu numai, iar pandemia nu a redus apetitul românilor pentru acest preparat culinar. Lucru confirmat atât de platformele de food delivery de pe plan local, cât și de apariția, în plină pandemie, a unor noi business-uri pe acest segment de piață.

Citeste mai mult ...

nouasocializarePandemia a adus cu sine o nouă realitate la care cu toții învățăm să ne adaptăm, fie că vorbim despre persoane sau despre business-uri. Cum va arăta viața noastră post-COVID? Ce alegeri vor face oamenii? Cum se pregătesc brandurile de produs sau de servicii pentru era post-pandemie? Răspunsurile se regăsesc în patternurile culturale și în trendurile pe care le intuim.

Citeste mai mult ...

analizaconsumvinuriUnde mergi tu vinule? Răspunsul firesc este: Unde mă duce/bea omul! Un lucru e cert, vinul nu se grăbește, ciclul lui de naștere și viață este constant încă de când omul l-a descoperit spre a se bucura sau alina. Este aici parcă o dovadă de înțelepciune a vinului, oare de aici s-au inspirat vechii latini când au spus „Festina lente” - grăbește-te încet.

Citeste mai mult ...

LaRomanaCu o tradiție de peste 70 de ani în producerea înghețatei artizanale, brandul La Romana se extinde pe piața din România în sistem de franciză. Prima gelaterie La Romana a fost deschisă în Afi Cotroceni de ARSIS (grupul care deține 3 restaurante Subway), în urma unei investiții de circa 350.000 euro. Pe termen mediu și lung, obiectivele grupului...

Citeste mai mult ...

sauvignonblancSauvignon Blanc își revendică originile în regiunea Bordeaux, din ancestralul soi Savagnin. De acolo a pornit în cuceriri succesive, ocupând întâi Franța, apoi Europa și, în prezent, întreaga lume. Numele său provine din vechea franceză, unde sauvage însemna sălbatic și blanc - alb. Identitatea sa aromatică și gustativă poate avea mai multe nuanțe...

Citeste mai mult ...

parmafood logoRestrângerea activității din sectorul HoReCa în contextul pandemiei de Coronavirus a venit cu provocări majore pentru distribuitorii de alimente și băuturi. Cum s-a resimțit această perioadă la nivelul companiei Parmafood, unul dintre principalii jucători de pe piața locală de distribuție a alimentelor și băuturilor, dar și ce strategii a adoptat compania...

Citeste mai mult ...

ruaespressobarFabrica Ospitalității, compania care deține restaurantul bucureștean Red Angus Steakhouse, anunță lansarea RUA Espresso Bar, în București, pe Strada Traian nr. 248. Noul concept este centrat în jurul cafelei de specialitate, prăjite în România, de către Dropshot Coffee Roasters. “Pentru noi, cei care am creat-o, RUA Espresso Bar reprezintă o cafenea informală...

Citeste mai mult ...

5togo5 to go, cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est și cea mai accesată franciză din România vine în sprijinul antreprenorilor români prin susținerea costurilor de franciză. Fie că vorbim despre antreprenorii care sunt deja parte din grup, fie despre cei care își doresc să se alăture, echipa 5 to go a luat decizia de a-i susține prin acoperirea unor costuri...

Citeste mai mult ...