10 sfaturi de la experţi pentru hotelieri în 2012

10 sfaturi de la experţi pentru hotelieri în 2012
person Horeca
access_time_filled

topOrice hotelier trebuie să adopte noi strategii la început de an nu doar pentru a reuși să-și mențină afacerea pe piață dar și pentru a o transforma într-o afacere durabilă. Care sunt factorii care transformă o simplă afacere din domeniul hotelier într-una durabilă? Iată 12 sfaturi de la firma de consultanță hotelieră The Hotel Solutions Partnership Ltd., cu sediul la Londra, pentru 2012, pentru hotelierii din întreaga lume:
1.  Un management al bugetului eficient trebuie să fie o prioritate pentru hotelieri în 2012. O afacere nu poate fi durabilă fără o gestiune eficientă a cash-flow-ului. Sunteți focusat pe a aduce cash-inflow (încasări) în unitatea dumneavoastră și pe a amâna pe cât posibil cash-outflow-ul (ieșirile de cash) din unitatea dumneavoastră? Este persoana care se ocupă de acest aspect la curent cu strategia și cu tacticile dumneavoastră în domeniu? Nu uitați, un management al banilor eficient trebuie să fie preocuparea de bază a oricărui manager de hotel.
2.  Odată ce ați investit în hotel, scopul va fi acela de a optimiza veniturile de la camerele de hotel. Obiectivul dumneavoastră trebuie să fie acela de a vinde toate camerele de hotel, în fiecare noapte. Nu există scuze pentru acest lucru (cum ar fi locația; nu uitați că dumneavoastră ați ales-o). Asigurați-vă că persoana care se ocupă de acest aspect folosește toate instrumentele disponibile pentru a ajunge la publicurile la care nu se poate ajunge prin canalele tradiționale. Poate fi reconfortant să știți că ceilalți competitori de pe piață țintesc același grad de ocupare ca dumneavoastră, însă scopul dumneavoastră nu este acesta, ci acela de a fi lider pe piață în ceea ce privește gradul de ocupare al hotelului. Un hotel plin este unul despre care lumea vorbește. A te situa într-o poziție în care oaspeții vorbesc despre hotelul dumneavoastră, reprezintă unul dintre factorii principali care duc la un succes pe termen lung.
guest3. Odată ce hotelul dumneavoastră este pe atât de plin pe cât poate fi în fiecare noapte, sarcina dumneavoastră va fi aceea de a asigura un management profitabil, care anticipează nevoile reale ale consumatorilor. Închideți acele segmente ale afacerii care sunt cele mai puțin profitabile. Acest lucru înseamnă să vă concentrați pe profitul marginal nu pe veniturile totale.
4.  Cu oaspeții în hotel, scopul dumneavoastră va fi acela de a le vinde mai mult decât aceștia au cumpărat inițial. Cunoscutele instrumente de vânzări Upsell sau Cross sell trebuie să fie cunoscute și utilizate mai des de personalul dumneavoastră. Pot să vă ofer încă un pahar de vin, Ce spuneți despre o schimbare a camerei dumneavoastră cu una cu vedere la munte? Avem o surpriză gratis la un masaj, vă pot face o rezervare? Stimulați-vă personalul să folosească instrumentele de vânzări cross sell și upsell. Este o situație cu doi câștigători.
5.  Afacerile durabile își înțeleg locul lor în ecosistem. Vizitați-vă competitorii. Cazați-vă la competitorii voștri. Mâncați la ei. Și obligați-vă personalul de vânzări să facă la fel. Înțelegeți avantajul lor competitiv și fiți gata să oferiți mai mult decât ei. Fiți mai buni decât concurența.
respect6.  O mare parte a ecosistemului unui hotel o reprezintă comunitatea în care hotelul se situează: bogații și săracii, vârstnicii și tinerii, rezidenții pe termen lung și noii sosiți în localitate, afacerile și familiile care trăiesc în acea regiune. Un management de hotel care nu recunoaște importanța integrării în comunitate, prin diferite acțiuni, nu va reuși pe termen lung.
7.  Afacerile durabile conservă resurse. Ele nu fac lucruri pe care oaspeții și clienții nu le valorează, nu le apreciază.
8.  Nu doar că afacerile durabile nu irosesc resurse, ele nu investesc resurse în activități fără valoare. De ce să investești într-un serviciu inutil care nu este apreciat și dorit de oaspeții dumneavoastră?
9.  Afacerile sustenabile sunt afaceri care își respectă clienții, furnizorii și angajații. Dacă oaspetele dumnevoastră are acasă un televizor HD, vă așteptați ca ei aprecieze un televizor mai slab sau chiar la identic, pe care îl va găsi în hotelul dumneavoastră? De asemenea, dacă le cereți angajaților să se schimbe într-o cameră murdară și să mănânce într-o cantină neadecvată, este rezonabil să vă așteptați de la ei să le ofere clienților o experiență memorabilă?
10. Afacerile durabile sunt conduse de oameni care își doresc mereu să se depășească pe sine. Pentru a supraviețui și mai ales pentru a fi durabilă, o afacere are nevoie de leadership. Leadershipul nu este egal cu managementul. Mai bine aveți un lider adevărat în hotel decât o mie de manageri. Dacă nu aveți lideri care să vă conducă afacerea și angajații către succes nu aveți o afacere durabilă. Investiți în lideri, investiți în dezvoltarea lor.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302