Un nou hotel se alătură familiei de hoteluri Mercure din România

Accor anunță deschiderea oficială a hotelului Mercure Mediaș Binderbubi Hotel & SPA. Hotelul s-a deschis oficial în urma unei renovări majore și oferă 46 de camere și apartamente, restaurant panoramic, bar, un centru SPA și piscină, totul într-un peisaj spectaculos, pe dealul Binderbubi.

Proprietatea se alătură familiei de hoteluri Mercure din România, care până la sfârșitul anului 2021, va include 8 hoteluri în 7 orașe din toată țara. 

hotelmercuremedias

În acord cu misiunea brandului Mercure, camerele și apartamentele elegante au beneficiat de renovări semnificative și au acum o tematică inspirată din natură. Designul abordează un minimalism elegant, ce reconstituie prospețimea naturii și a dealurilor din apropiere și evocă parfumul unui câmp înflorit de lavandă.

La Mercure, somnul este elementul cheie pentru experiența oaspeților. Prin alegerea soluției “Great Bed for Great Dreams”, marca oferă fiecărui oaspete un confort superior. Cadrul de pat, topperul flexibil și detașabil și o saltea cu o grosime de 30 de centimetri cu tehnologia Pocketed Air Spring®, asigură suport adaptat fiecărui turist.

“Discover Local” este programul prin care brandul Mercure își invită oaspeții să descopere farmecul autentic al fiecărui loc. Prin urmare, la Mercure Mediaș Binderbubi, turiștii se pot bucura de preparate savuroase din bucătăria tradițională și internațională, într-un restaurant spațios, cu vedere panoramică și acoperiș de sticlă.

SPA-ul, zona de relaxare cu saună uscată-umedă și bio, piscina interioară semi-olimpică încălzită și sala de gimnastică, oferă turiștilor opțiuni de relaxare, adaptate nevoilor și preferințelor fiecăruia.

Pentru întâlniri de afaceri și evenimente private, hotelul dispune de două săli de întâlnire cu o capacitate totală de 150 de participanți.

cazarehotelmercuremedias

Mercure este cel mai popular brand hotelier de talie medie al Accor din întreaga lume. Cu un concept bazat pe inspirația locală, Mercure le permite turiștilor să descopere fiecare destinație și să se bucure de fiecare sejur într-un mod inedit, indiferent dacă sunt într-o călătorie de afaceri, cu familia sau prietenii. Programul „Discover Local” își propune să ofere călătorilor oportunitatea de a descoperi regiunea pe care o vizitează într-un mod autentic, din trei perspective: gastronomie, vinuri și artizant local. Mercure oferă un mod diferit de a explora lumea și diversitatea unei regiuni cu pasiune, entuziasm și naturalețe.

Mercure are o rețea internațională puternică, de peste 824 de hoteluri în 62 de țări, ceea ce îl face al doilea cel mai mare brand global din segmentul său în ceea ce privește numărul de hoteluri, cu excepția Americii de Nord.