FIHR lansează, pe 1 Decembrie, campania de promovare „România în inima mea”

Logo Romania in inima meaProiectul de promovare turistică, lansat de Federația Industriei Hoteliere din România (FIHR), cu ocazia Zilei Naționale, „România în inima mea”, este menit să prezinte și să promoveze destinațiile unice ale țării, care se adresează tuturor categoriilor de turiști, pentru numeroase segmente precum: turism de familie, turism de aventură, turism ecumenic, turism balnear sau de festivaluri.
Proiectul este realizat de o echipă de șase voluntari, membrii FIHR, cu o experiență considerabilă în turism, care s-au dedicat acestui proiect în speranța că unele bijuterii naturale, istorice sau culturale românești o să devină cunoscute publicului larg.


România în inima mea este un proiect pornit din emoție și frustrare, din dragoste și revoltă, din ambiție și din implicare. Emoția dată de fiecare dată când auzim pe cineva vorbind frumos despre România și din fericire sunt din ce în ce mai mulți străini și români deopotrivă care fac asta.
Din frustrarea generată de faptul că această țară frumoasă, cu oameni minunați, nu este cunoscută în lume așa cum merită.
Din dragostea celor care nu uită niciodată ce înseamnă România pentru noi.
Din revolta pe care o avem atunci când unii ponegresc pe nedrept această țară.
Din ambiția că putem fi mult mai sus în lume pentru că avem cu ce.
Și din implicarea celor care știu că această cauză merită și trebuie susținută cu acțiuni concrete”, a precizat Călin Ile, Președinte Federația Industriei Hoteliere din România.

„România în inima mea este despre fiecare dintre noi, despre România autentică, bucuria copilăriei, istorie și artă, satul românesc, gastronomia locală, podgorii, credința, flora și fauna României, într-un cuvânt este despre tot ce ne unește.
Ne dorim ca prin această campanie să revitalizăm imaginea României din sufletele noastre, să fim mândri că avem o țară minunată, pe care vă propunem să o descoperim împreună. Tot împreună încercăm, acum, să redescoperim cine suntem și care sunt rădăcinile noastre. Turismul face ca acest parcurs să fie una dintre modalitățile cele mai potrivite de a înțelege în toate formele România, România din inima noastră!
Avem nevoie mai mult ca niciodată să fiți alături de noi, să fim alături unii de alții și să deschidem acest drum al turismului românesc către suflete noastre și către sufletele celor care ne vor vizita țara.
Mulțumim, pentru implicare și pasiunea pentru acest proiect, ambasadorilor acestei campanii care ne ajută să ducem mesajul mai departe”, menționează Andreea Gheorghiu, coordonator proiect – membru Comitet Director FIHR.

 

Odată cu lansarea campaniei urmează să fie disponibil și site-ul romaniaininimamea.ro, unde se regăsește fiecare categorie de turism din fiecare zonă a țării și unde vizitatorii pot afla ce pot să descopere în zonele pe care au ales să le viziteze sau să găsească o destinație de vacanță la care nici nu s-au gândit până acum. Tot pe 1 Decembrie vor fi lansate și paginile de social media România în inima mea, respectiv Facebook, Instagram și Linkedin.
Cu ajutorul asociațiilor de promovare locală, le putem arăta turiștilor că destinația pe care au ales-o poate să le ofere, pe lângă un peisaj minunat și o podgorie de vinuri spectaculoasă, un loc în care meșteșugurile sunt păstrate cu sfințenie sau poate o aventură nebănuită. Ne dorim, când descoperă aceste locuri, să folosească #RomiaInInimaMea, ca toți călătorii să se poată bucura de descoperirea lor.

 

FIHR este prima organizație patronală din turismul românesc, prin cifra de afaceri și numărul de angajați, reunind 4 din top 5 companii hoteliere din România, după cifra de afaceri, fiind prezentă la nivel național în peste 40 localități și cumulând peste 16.500 camere în proprietățile hoteliere membre.