Restaurantele vor fi premiate pentru Excelenţă în relaţia cu clienţii

aserviRestaurantele şi alte tipuri de unităţi de alimentaţie publică din România sunt invitate să se înscrie în perioada 1 septembrie - 15 octombrie la “Premiile de Excelenţă în Relaţia cu Clienţii”, care se vor desfăşura în luna noiembrie a acestui an. Premiile vor fi oferite de Customer Service Excellence Club şi de Asociaţia Naţională pentru Protecţia Consumatorilor şi Promovarea Programelor şi Strategiilor din România (ANPCPPSR).

Unităţile participante la acest eveniment vor avea de o serie de beneficii:

•    un raport detaliat cu privire la calitatea serviciilor oferite de unitatea intrată în concurs şi evaluată anterior prin trei verificări tip Mystery Shopping sau Clientul Misterios, ce curprinde şi propuneri concrete privind creşterea gradului de satisfacţie a clienţilor;
•    acces la informare cu privire la Drepturile Consumatorilor, oferit în colaborare cu Asociaţia Naţională pentru Protecţia Consumatorilor şi Promovarea Programelor şi Strategiilor din România” (pe perioada desfăşurării campaniei);
•    participarea gratuită la simpozionul “Management for Customer Service Excellence” organizat de compania VBS Business Solutions în luna noiembrie a acestui an., în cadrul căruia se va desfăşura şi festivitatea de premiere (Bucureşti);
•    un membership gratuit timp de un an la clubul de excelenţă “Customer Service Excellence Club” (în valoare de 470 Euro) pentru câştigătorul fiecărei secţiuni, precum şi promovarea acestuia printr-un comunicat de presă după eveniment, accentuându-se calitatea de companie orientată spre client.

Aşteptările clientelei româneşti au crescut faţă de anii trecuţi, astfel consumatorii nu doresc doar să ia masa şi să plece, ci se aşteaptă la o ţinută impecabilă din partea ospătarului, la informaţii referitoare la preparatele din meniu dar şi la recomandări atunci când se află în dilemă. Un ospătar bun ar trebui să ofere consiliere, să explice ingredientele preparatului ales şi să poată afecta în cele din urmă decizia clienţilor săi. Este necesar ca el să fie o gazdă excepţională şi să preîntâmpine orice nevoie a clientului, să se ocupe de fiecare detaliu care poate transforma o simplă masă în oraş într-o experienţă de neuitat”, a declarat Cosmina Voichiţa Meseşan, general manager la VBS - Business Solutions şi preşedintele clubului de excelenţă în relaţia cu clienţii “Customer Service Excellence Club”.

goodwaiter

Condiţiile de participare la Premiile de Excelenţă în Relaţia cu Clienţii sunt:
-    participanţii trebuie să fie restaurante sau alte tipuri de unităţi de alimentaţie publică înregistrate pe teritoriul României, situate atât în Bucureşti, cât şi în provincie;
-    adoptarea unei politici orientate spre client şi respectarea Drepturilor fundamentale ale Consumatorului (declaraţie);
-    două recomandări (testimoniale): din partea unui client, respectiv unui colaborator (persoană juridică);
-    achitarea unei taxe de participare de 970 Ron la înscrierea în concurs;
-    decontarea achiziţiilor făcute sau serviciilor prestate în cadrul evaluărilor de tip Mystery Shopping, conform bon fiscal (Restaurante: 3 evaluări x 50 Ron).