Sticlăria – un detaliu care face diferența în horeca

Sticlăria – un detaliu care face diferența în horeca
person Horeca
access_time_filled

sticlariehoreca2Un restaurant care se respectă este atent la sticlăria pe care o pune la dispoziția oaspeților săi. în alegerea sticlăriei, operatorii horeca sunt sfătuiți să aleagă un produs de calitate superioară și să ia în calcul faptul că o sticlă de bună calitate este mai rezistentă în timp, ceea ce duce la costuri mai reduse de înlocuire, subliniază reprezentanții companiei Decorium.

Despre importanța folosirii unei sticlării de calitate în restaurante și hoteluri, necesitatea utilizării unei sticlării profesionale (și nu de uz caznic), dar și despre oferta companiei pentru sectorul horeca, ne-a povestit Arslan Firat, Director Comercial.

în ce constă oferta Decorium privind produsele de sticlă dedicate companiilor HoReCa?  

Pentru clienții din domeniul HoReCa venim cu produse din sticlă profesionale marca Pașabahçe. Din dorința de a acoperi o gamă cât mai variată de produse, le punem la dispoziție halbe de bere din sticlă, precum și numeroase modele de pahare: pahare apă, pahare bere cu picior, pahare cocktail, pahare cognac, pahare șampanie, pahare vin, pahare whiski.

De asemenea, ne remarcăm prin mai multe tehnici de decorare (decalcomanie-serigrafie-transfer termic – sablare) ceea ce ne ajută să oferim pahare din sticlă personalizate pentru diverse evenimente (nunți, botezuri, cununii, aniversări), cât și pentru promovarea companiei.

Care sunt cele mai solicitate produse de sticlă din portofoliul Decorium, de către operatorii horeca?

Cele mai solicitate produse din sticlă sunt pahare pentru toate felurile de băuturi, carafe, boluri de gheață, halbe și cupe de înghețată.

Ce avantaje oferă sticlăria din portofoliul Decorium?

Produsele din sticlă marca Pașabahçe sunt cele mai căutate în segmentul Horeca, la produsele profesionale se folosește o sticlă din material non poros cu suprafețe igienice care pot fi utilizate în industria horeca în condiții de siguranță, această condiție este menținută mulți ani și previne dezvoltarea bacteriilor și a germenilor.

Cât de important este ca operatorii horeca să folosească sticlărie profesională și nu sticlărie de uz casnic? Care este diferența între cele două tipuri de sticlărie?

Sticla profesională de la Pașabahçe are un alt procedeu de fabricare față de cea folosită la produsele de uz casnic, ceea ce îi conferă o duritate și o calitate superioară, produsele profesionale sunt rezistente la detergent și acizi de spălat vase, sunt mai rezistente la șocuri termice, zgârieturi; toate aceste avantaje înseamnă viață lungă și nevoie minimă de înlocuire a produselor.

Ce ar trebui să aibă în vedere operatorii horeca atunci când aleg sticlăria, în opinia dumneavoastră?

în alegerea sticlăriei clienții Horeca sunt sfătuiți să aleagă un produs de calitate superioară, trebuie să ia în calcul faptul că o sticlă de bună calitate este mai rezistentă în timp, ceea ce duce la costuri mai reduse de înlocuire.

De ce este importantă folosirea unei sticlării de calitate în restaurante și hoteluri?

Pentru o imagine bună este foarte important ca produsele folosite în sectorul Horeca să fie de o calitate superioară; sortimentele oferite de noi sunt complete și potrivite pentru diverse nevoi, conceptul de calitate estetic reflectând noile tendințe, proporții echilibrate pentru o stabilitate excelentă.

Știm că oferiți clienților și posibilitatea de a-și personaliza produsele din sticlă. Ce ne puteti spune despre acest serviciu? Ce rol/beneficii are personalizarea produselor din sticlă și cine apelează cel mai mult la acest serviciu?

La cerere, personalizăm orice articol din sticlă sau porțelan, personalizarea produselor urmărind evidențierea firmelor sau produselor care vor să se facă remarcate în piață, (un fel de publicitate); cea mai mare cerere vine din partea producătorilor / distribuitorilor de băuturi alcoolice și non-alcoolice. Personalizarea produselor ajută la o desfacere cât mai bună a produselor lor pe piața din sectorul horeca.

Ce planuri aveți în ceea ce privește colaborarea cu segmentul horeca, în 2016?

în acest an venim în întâmpinarea clienților cu servicii și produse de calitate, dorim să ne facem remarcați atât prin serviciul de personalizare oferit clienților noștri din domeniul Horeca, cât și prin calitatea produselor. Faptul că suntem importator direct de Pașabahçe și unic importator de Gural portelan, ne oferă un plus de încredere în piață și ne-am propus ca în acest an să lărgim pe cat posibil portofoliul de clienți din toate sectoarele.

Advertorial apărut în ediția 76 a revistei Horeca România.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302