Jerry’s Pizza deschide primul magazin din Craiova

Jerrys Pizza

Operatorul din segmentul delivery și take-away de pe piața autohtonă, Jerry’s Pizza, inaugurează prima unitate din Craiova, în urma unei investiții de 150.000 de euro, pentru care, pentru primele 12 luni de la deschidere, estimează vânzări în valoare de aproximativ 450.000 euro.

De asemenea, până la sfârșitul anului, Jerry’s Pizza mai are în plan inaugurarea unui nou magazin în alt oraș din țară.

Ca de fiecare data, Jerry’s Pizza a alocat aproximativ 20% din totalul investiției în pregătirea și instruirea personalului, pentru ca acesta să deprindă tehnicile de preparare specifice Jerry’s Pizza, precum și valorile brandului. Astfel, noul magazin va avea o echipă de până la 30 de angajați, instruirea acestora desfășurându-se pe parcursul a trei luni, în unitățile Jerry’s Pizza din București și Pitești. Etapa de pregătire va continua în unitatea din Craiova, unde o echipă specială din București și Pitești va superviza activitatea din magazinul local.

În fiecare magazin, Jerry’s Pizza oferă angajaților posibilitatea unui program flexibil, bonusuri, promovări și creșteri salariale bazate pe performanță, dar și traininguri şi oportunități de dezvoltare a unei cariere în interiorul organizației. În acest moment, echipa Jerry’s Pizza numără peste 650 de angajați.

„Decizia de a intra pe piața din Craiova urmărește strategia de dezvoltare pe termen lung a companiei. Craiova este unul dintre orașele importante ale țării, cu un potențial mare de dezvoltare. În deschiderea fiecărei noi unități, un obiectiv important este să oferim aceeași experiență Jerry’s Pizza pe care consumatorii noștri o cunosc și o apreciază în celelalte unități din țară, astfel că acordăm o atenție sporită nu doar investițiilor logistice, ci și formării noii echipe”, a spus Jerry Dauteuil, General Manager Jerry’s Pizza.

Specificul activității Jerry’s Pizza este preponderent de tip DELCO (delivery & carry-out), segment care, în iulie 2021, a reprezentat 99% din totalul activității. Din perspectiva canalelor de comandă, peste 30% dintre comenzi sunt făcute prin aplicația mobilă Jerry’s Pizza, restul fiind preluate fie telefonic, fie direct în magazin.