Ospitalitate

  1. Articole

Hoteluri

  1. Articole

Restaurante

  1. Articole

Companii

  1. Articole

Producatori locali

  1. Articole
 Ion Bălan, proprietar Crama Hamangia: “Ne dorim ca vinurile noastre să fie descoperite sau regăsite de consumatori în primul rând la masă într-un restaurant sau bar”

Ion Bălan, proprietar Crama Hamangia: “Ne dorim ca vinurile noastre să fie descoperite sau regăsite de consumatori în primul rând la masă într-un restaurant sau bar”

Continuăm seria interviurilor cu producători locali, realizate în cadrul campaniei noastre - “2021 - Anul producătorilor locali în HoReCa”. Ion Bălan, proprietarul Cramei Hamangia, ne dezvăluie în cele ce urmează povestea cramei Hamangia...

11-08-2021

Citeste mai mult...

Pepsi-Cola de altădată, revine pe piaţă

Din vremurile când părinții noștri erau tineri și colindau țara în lung și-n lat cu “ia-mă nene“, când ieșeam la cofetăria din colț la un suc și o prăjitură, când stăteam pe-afară cu vecinii și chefuiam pe acoperișul blocului, când dansam pe ritmuri disco la joia Tineretului și seratele de sâmbătă, din vremurile când ne cumpăram Like-urile de la florării și costume la comandă, sticla de Pepsi-Cola revine vara asta exclusiv pentru consumatori, se anunţă în comunicatul companiei.
Sticla-Pepsi-oldÎn această vară, Pepsi lansează în ediţie limitată sticla de Pepsi-Cola a anilor ‘70-’80, pentru generaţiile de ieri şi de azi. Prima cola din România revine astfel în sticla ce păstrează amintirea şi designul acelor ani, când la sărbătorirea zilei de naştere navetele de Pepsi-Cola se obţineau pe sub mână, iar sticlele erau păstrate cu grijă pentru a le da la schimb.

Vara asta vei putea găsi noua sticlă la terase, la munte şi pe litoralul Mării Negre, ca să îți amintești de vacanțele din copilărie și adolescență. Și dacă nu ai prins acea perioadă, sigur părinții ți-au mai povestit câte ceva despre bucuria unui Pepsi-Cola şi a unei prăjituri bune la cofetăria din colţ.

Campania „Pepsi-Cola. Şi ieri. Şi azi” este o poveste autentică, pornind de la amintirile părinţilor noştri. Declinată pe toate mediile de comunicare (OOH, tranzit, TV, presă, online şi reţele sociale), toate vizualurile folosite sunt fotografii reale, din albumele acelor ani.

Campania este o invitaţie deschisă tuturor românilor să-şi amintească, sau pentru cei mai tineri să afle de la părinţii lor, cum se dădeau „like-uri”, ce era „cool”, cum se făcea „team-building” şi ce însemna „entertainment” şi „clubbing” – în concluzie, care erau lucrurile frumoase din perioada anilor ‘70-’80.

 


Editoriale