Mercure, distins cu premiul International Brand of the Year de European Franchise Federation (EFF)
Mercure Hotels & Resorts, brandul hotelier recunoscut la nivel global pentru ospitalitatea sa inspirată din specificul local, a fost distins cu premiul International Brand of the Year în cadrul galei European Franchise Awards 2025, organizată de European Franchise Federation (EFF).
Mercure a fost recompensat pentru traiectoria sa de expansiune internațională și pentru dinamismul demonstrat în sectorul hotelier operat în regim de franciză.
”European Franchise Awards” sunt jurizate de un panel format din 18 asociații naționale de franciză, fiecare reprezentând câștigătorii competițiilor naționale din țara respectivă. Alături de distincția pentru Brandul Internațional al Anului, premiile anuale includ și alte categorii precum Francizatul Anului, Francizorul Anului, Brandul de Franciză Emergent, precum și Hall of Fame Award dedicat excelenței în franciză.
Mathias Lehner, președintele EFF, a spus: „Premiile europene reprezintă o oportunitate unică de a reuni comunitatea francizelor și de a celebra excelența în acest domeniu. Este un privilegiu pentru noi să cunoaștem și să sărbătorim unele dintre cele mai bune concepte și personalități din sector”.
Vincent Moskovtchenko, Vicepreședinte Marketing pentru brandurile Midscale din Europa și Africa de Nord la Accor, a adăugat: „Această recunoaștere confirmă angajamentul Mercure de a livra experiențe relevante și autentice pentru oaspeți, prin prisma culturii locale. Partenerii noștri sunt cheia acestui succes, iar împreună continuăm să ne extindem și să oferim călătorilor noi modalități de a se conecta cu locurile pe care le descoperă, în Europa și în întreaga lume”.
European Franchise Federation (EFF) reunește membri din întreaga Europă, inclusiv din Germania, Finlanda, Spania, Regatul Unit, Belgia, Țările de Jos, Franța, Croația, Ungaria, Suedia, Norvegia, Slovacia, Portugalia, Italia, Grecia, Serbia și Macedonia de Nord. Cu acces la peste 3.000 de concepte de franciză și mai mult de 500.000 de locații, federația susține o rețea de peste 3 milioane de profesioniști care activează în afaceri operate în sistem de franciză.
Încă de la înființarea sa în 1973, Mercure promovează o filozofie axată pe conexiunea culturală și autenticitatea regională. Astăzi, brandul deține cel mai amplu portofoliu de dezvoltare din cadrul grupului Accor, cu peste 210 hoteluri ce urmează să se deschidă la nivel global.
Brandul Mercure are o prezență solidă în România, cu un portofoliu de 10 hoteluri ce cumulează 829 de camere. Acestea sunt amplasate în orașe și destinații turistice importante ale țării: București, Sibiu, Sighișoara, Mediaș, Timișoara, Galați, Alba Iulia și Cozieni, Ilfov.
Despre Mercure
Mercure face parte din Accor, un grup hotelier de top la nivel mondial care numără peste 5.700 de proprietăți în peste 110 țări și este un brand participant la ALL – Accor Live Limitless – un program de loialitate de lifestyle care oferă acces la o mare varietate de recompense, servicii și experiențe.