Forumul Internațional Turism pentru Comunitate: Educație, Echitate & Eco-Transformare
Asociația Profesorilor și Mentorilor din Turism Edu4Tourism, Universitatea Româno-Americană și Federația Industriei Hoteliere din România au organizat în ziua de 26 septembrie 2025, la Hotel Pullman Bucharest, o nouă ediție a evenimentului care celebrează Ziua Internațională a Turismului.
Evenimentul a reunit factori de decizie, profesioniști din turism și ospitalitate, cât și cadre universitare. Discuțiile au inclus teme precum: modele alternative de regenerare sustenabilă în turism; educație, inovație și investiții pentru ospitalitatea în aer liber; echitate și creativitate în promovarea incluziunii în educația profesională; vocea profesorului și a elevului în dezvoltarea competențelor sustenabile.
Printre vorbitori au fost: Larisa Ile, Președinte Edu4Tourism; Laura Elly Naghi, Director executiv FIHR; Camelia Gheorghe, Decan Facultatea de Turism și Managementul Ospitalității, URA; Călin Ile, Membru board FIHR; Ramona Stănciulescu, Asociația Națională Alberghi Diffusi National Association; Iulian Sava, Horwath HTL România; Emanuela Murguleț, Paradise & Beyond Travel Agency; Andrii Davydenko, Vice președinte Operations Managed & Franchised for Ukraine, Georgia & CIS, Accor; Daniela Anastasescu, Director General Hilton Garden Inn Bucharest Airport; Victor Dumitrache, 𝐓𝐞𝐜𝐡𝐧𝐢𝐜𝐚𝐥 𝐃𝐞𝐥𝐞𝐠𝐚𝐭𝐞 WorldSkills Romania.

Conferința s-a încheiat cu premierea de către Asociația Edu4Tourism a lui Albert Iacoviță, elev al Colegiului Economic „Costin C. Kirițescu” din București, care a obținut Medalia de Excelență la proba de Hotel Reception, în cadrul EuroSkills Herning 2025, cea mai importantă competiție europeană de abilități profesionale.
Participarea competitorilor și experților români la Olimpiada Europeană de Meserii EuroSkills Herning 2025 este posibilă 𝐩𝐫𝐢𝐧 𝐜𝐨-𝐟𝐢𝐧𝐚𝐧𝐭̦𝐚𝐫𝐞𝐚 𝐚𝐬𝐢𝐠𝐮𝐫𝐚𝐭𝐚̆ 𝐝𝐞 𝐏𝐫𝐨𝐠𝐫𝐚𝐦𝐮𝐥 𝐄𝐫𝐚𝐬𝐦𝐮𝐬+, Acreditarea VET numărul 2025-1-RO01-KA121-VET-000318272 deținută de Fundația WorldSkills România și 𝐩𝐫𝐢𝐧 𝐬𝐮𝐬𝐭̦𝐢𝐧𝐞𝐫𝐞𝐚 𝐜𝐨𝐦𝐩𝐚𝐧𝐢𝐢𝐥𝐨𝐫 𝐬̦𝐢 𝐚 𝐢𝐧𝐬𝐭𝐢𝐭𝐮𝐭̦𝐢𝐢𝐥𝐨𝐫 𝐩𝐚𝐫𝐭𝐞𝐧𝐞𝐫𝐞.