Berea sărbătorilor de iarnă, Tuborg Christmas Brew, dă startul sezonului festiv 2025

Berea sărbătorilor de iarnă, Tuborg Christmas Brew, dă startul sezonului festiv 2025
person Horeca
access_time_filled

Tuborg Christmas Brew, berea în ediție limitată dedicată sărbătorilor de iarnă, se lansează oficial pentru sezonul festiv 2025. În fiecare an, în prima vineri din luna noiembrie, această bere pleacă din fabrica Tuborg către magazine și locații partenere din întreaga țară, simultan cu alte țări din Europa, precum Danemarca și Germania.

Tuborg Christmas Brew se evidențiază printr-o identitate vizuală distinctă, cu un ambalaj premium și un design ce reflectă spiritul sărbătorilor de iarnă.

În acest sezon, brandul introduce o nouă direcție de comunicare, adaptată realității cotidiene. În luna decembrie, când toată lumea vorbește despre magie si bucurie, Tuborg alege să recunoască și latura mai puțin dorită a acestei perioade, când mulți consumatori resimt presiunea specifică sezonului: liste de cumpărături, pregătiri pentru mesele festive, planuri și așteptări multiple. Prin această abordare autentică, Tuborg Christmas Brew își propune să rămână aproape de publicul său, oferind o perspectivă relevantă și contemporană asupra modului în care trăim sărbătorile de iarnă.

„De peste 25 de ani, Tuborg Christmas Brew este una dintre cele mai îndrăgite beri din portofoliul nostru și un produs care și-a câștigat un loc special în inimile consumatorilor. Faptul că reușește să inspire, an de an, aceeași emoție și același entuziasm dovedește forța unei tradiții autentice și relevanța pe care această bere o are în comunitate. Anul acesta, ducem povestea mai departe cu un mesaj simplu, dar puternic: în mijlocul presiunii de sezon, Tuborg Christmas Brew le reamintește oamenilor că adevărata bucurie stă în a te relaxa, a râde și a savura momentul”, a declarat Sorin Buzea, Senior Brand Manager Tuborg.

Prin noua campanie, Tuborg Christmas Brew devine eroul nerecunoscut al sărbătorilor relaxate, invitându-i pe oameni să se bucure de momente autentice, fără stres. De la shopping-ul de ultim moment la întrebările incomode de la masa de Crăciun, Tuborg propune o perspectivă sinceră și plină de umor asupra sezonului festiv: să ridicăm un pahar și să luăm lucrurile mai ușor.

„Tuborg Christmas Brew este pentru noi un produs unic, distinctiv, ce a devenit semnătura companiei și un pilon important în întreaga noastră strategie de comunicare. An după an, acest produs s-a transformat într-un reper al sărbătorilor de iarnă și, pentru consumatori, este echivalentul bucuriei Crăciunului și al momentelor frumoase de final de an, petrecute alături de cei dragi”, completează Cristina David, Marketing Services Director.

Pentru al treilea an consecutiv, Tuborg continuă colaborarea cu Irina Rimes, una dintre cele mai apreciate artiste din România, consolidând astfel un parteneriat de succes. 

Tuborg Christmas Brew se remarcă prin culoarea brun-roșcată, conținutul de alcool de 5,6% și o rețetă specială cu trei tipuri de malț și o aroma intensă, de lemn dulce, fiind disponibilă în ediție limitată în magazinele din toată țara, precum și în locații HoReCa selectate, în sticlă de 0,33L.

Despre URBB – Tuborg România
URBB – Tuborg România este unul dintre cei mai mari producători de bere de pe piaţa locală și singurul berar din București dezvoltat printr-o investiție greenfield. URBB – Tuborg România are un portofoliu format din mărci premium și superpremium, internaționale și românești, care include și o selecție variată de beri speciale. În prezent, portofoliul include: Tuborg, Carlsberg, Bucur, Holsten, SKOL Original, Guinness, Kilkenny, Weihenstephaner, Grimbergen, 1664 Blanc, Somersby, precum şi Granini pe piaţa băuturilor răcoritoare.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302